AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Del Skrevet 3. desember 2013 Er det noen som har erfaring med slike? I leiligheten min er det, pga. en litt sær kjøkkenløsning, ikke noe velegnet sted å plassere en vanlig oppvaskmaskin uten å gjøre om på hele kjøkkenet. Siden jeg bare er én person har jeg nå sett litt på disse benkoppvaskmaskinene. Er dette noe som funker, eller blir det bare jobb og tull med dem? Hvis noen har en som fungerer, kan noen foreslå en god en? Anonymous poster hash: e204a...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruHudson Skrevet 3. desember 2013 #2 Del Skrevet 3. desember 2013 Har ikke erfaring selv, men har kikket på en. De er veldig store i forhold til hvor lite det er plass til inni, ser det ut som. Men, er du bare en person kan det jo hende det er noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 3. desember 2013 #3 Del Skrevet 3. desember 2013 Hadde en i kollektivet mitt. Ikke ideelt for 5 som ikke kjenner hverandre, men for 1 tror jeg det er fint. Husker ikke merke, men kan være en ide å kjøpe nytt batteri til vasken slik at du kan bruke vasken og oppvaskmaskinen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 3. desember 2013 #4 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg synes de blir så små at det blir mer arbeid og styr med å ta oppvasken ut og inn. Hvis du bare er en er det jo ikke så mye oppvask heller, så det er jo egentlig ikke noe stress å bare vaske for hånd. Det gjør vi her i heimen.. så lenge du vasker alt opp så fort du har brukt det går det veldig raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 3. desember 2013 #5 Del Skrevet 3. desember 2013 Ville heller hatt en sånn som er halve størrelsen av en vanlig en, skal ikke være helt umulig å få plass til vel? Kan passe under vasken for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glamann Skrevet 3. desember 2013 #6 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg har en benkoppvaskmaskin og den er perfekt for enslige, men blir det flere så er den altfor liten. En vanlig oppvaskmaskin blir for stor for en som er alene.Jeg kjøpte min brukt for mange år siden på Finn.no. Vil tro det er flere som selges der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg synes de blir så små at det blir mer arbeid og styr med å ta oppvasken ut og inn. Hvis du bare er en er det jo ikke så mye oppvask heller, så det er jo egentlig ikke noe stress å bare vaske for hånd. Det gjør vi her i heimen.. så lenge du vasker alt opp så fort du har brukt det går det veldig raskt Det at du ikke synes det er noe stress å vaske opp for hånd, er helt greit. Jeg er ikke enig, hvis jeg ikke hadde synes det var noe stress, så hadde jeg ikke spurt Ville heller hatt en sånn som er halve størrelsen av en vanlig en, skal ikke være helt umulig å få plass til vel? Kan passe under vasken for eksempel Har du noen tips? Kan ikke si at jeg har sett noen i halv vanlig størrelse når jeg har vært på utkikk. Bare de i halv bredde, noe jeg ikke klarer å få inn Halv høyde kunne kanskje gått, men da er vi vel egentlig nede i størrelse benkoppvaskmaskin? Jeg har en benkoppvaskmaskin og den er perfekt for enslige, men blir det flere så er den altfor liten. En vanlig oppvaskmaskin blir for stor for en som er alene.Jeg kjøpte min brukt for mange år siden på Finn.no. Vil tro det er flere som selges der. Takk for tips, skal sjekke finn Anonymous poster hash: e204a...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 3. desember 2013 #8 Del Skrevet 3. desember 2013 Det at du ikke synes det er noe stress å vaske opp for hånd, er helt greit. Jeg er ikke enig, hvis jeg ikke hadde synes det var noe stress, så hadde jeg ikke spurt Hehe. Ok. Jeg synes absolutt det er en fordel med vanlig oppvaskmaskin, med sånne små er jeg ikke fan av. Blir så mye ut og inn, så da er det mindre stress å vaske opp for hånd. For meg. Det var egentlig det jeg mente. Ikke at jeg er så utrolig fan av å vaske for hånd. Ellers av diverse merker osv så selges det jo mye rart av den typen. Mitt inntrykk er at Bosch sine er de med høyest kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blonden Skrevet 3. desember 2013 #9 Del Skrevet 3. desember 2013 Ellers går det jo an å kombinere med komfyr.. Candy sin oppvask/komfyr er den eneste jeg har sett av sitt slag: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/oppvaskmaskin/TRIO9503X/candy-komfyr-oppvaskmaskin Minuset er at den er kjempedyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Del Skrevet 3. desember 2013 Ellers går det jo an å kombinere med komfyr.. Candy sin oppvask/komfyr er den eneste jeg har sett av sitt slag: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/oppvaskmaskin/TRIO9503X/candy-komfyr-oppvaskmaskin Minuset er at den er kjempedyr Fortsatt vanskelig med vannopplegg er jeg redd, men sikkert praktisk på kjøkken som er enda mindre enn mitt. Alt i ett! Anonymous poster hash: e204a...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 3. desember 2013 #11 Del Skrevet 3. desember 2013 Husker ikke merke og sånt, har en selv og har sett det rundt i butikkene! Den jeg har er nesten like bred, men ikke så høy som en vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 3. desember 2013 #12 Del Skrevet 3. desember 2013 Bruker en på jobb, som er helt kurant. Daily for two eller noe. Den tar ikke tabletter da, såpeskuffen er for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. desember 2013 #13 Del Skrevet 3. desember 2013 Hadde sånn da jeg og mannen bodde i leilighet for noen år siden. I begynnelsen hadde vi ikke, så kjøpte vi en, og det var helt fantastisk å ikke måtte vaske opp for hånd! Den var ikke så stor, men likevel helt super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå