AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Min tante driver oppdrett av en mellomstor rase. Hun har mange hunder og de er super flotte. Vi har ikke hatt kontakt på en del år, men jeg fant henne igjen for 2 år siden på fjesboka og etter det har vi hatt god kontakt Min mann er ikke superglad i den rasen, for han er det bare Flat som gjelder. Men jeg har sagt at jeg har lyst på en annen hund. Men saken er den at jeg endte opp med å si ja til en ung hanne på for fra min tante, hun tar ting veldigt bokstavelig, og da jeg sa at jeg kunne tenke meg en men jeg må ha litt tid på meg, så tok hun det som om jeg sa kom igjen. Så da står jeg der da. Hun har skrevet masse på fb om at hun liker at familie stiller opp, hun har nevnt navnet mitt i mange statuser, og alle hennes venner har sendt meg mld. Men mannen min, kom hjem i går og sa at det ikke var aktulet med denne hunden. Han er skikkelig podden. Jeg forsøker da å rydde opp med tanten min, men det var ikke lett. Hun sier at en muntlig avtale er like bra som skriftelig. Hva kan man gjøre? Anonymous poster hash: a0e13...18b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Du sier nei. Det er lov å ombestemme seg og hvis hun er en seriøs oppdretter så vet hun det og aksepterer det. Anonymous poster hash: cd070...c35
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Men sier kjæresten din nei fordi han ikke liker rasen? Du må da få lov til å ha en sjangse. Jeg likte ikke en hunderase over hode! Men da jeg faktisk fikk lov til å passe den hunden, så ble jeg svært overrasket! Men tanten din må også se det at Nei, er et nei. Det er ikke et kanskje eller ja. Men hvorfor kan dere ikke prøve? Hvis den er på for, så kan du jo alltid ha 2 ukers prøvetid. Jeg har en bikkje på for som jeg hadde prøvetid, fordi det var første hunden av den rasen. Anonymous poster hash: 6d644...3fd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Men sier kjæresten din nei fordi han ikke liker rasen? Du må da få lov til å ha en sjangse. Jeg likte ikke en hunderase over hode! Men da jeg faktisk fikk lov til å passe den hunden, så ble jeg svært overrasket! Men tanten din må også se det at Nei, er et nei. Det er ikke et kanskje eller ja. Men hvorfor kan dere ikke prøve? Hvis den er på for, så kan du jo alltid ha 2 ukers prøvetid. Jeg har en bikkje på for som jeg hadde prøvetid, fordi det var første hunden av den rasen. Anonymous poster hash: 6d644...3fd Han liker ikke denne rasen nei. Jeg har sagt at han blir til over ny året så får vi se, ellers levere jeg han bare tilbake. Anonymous poster hash: a0e13...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå