AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Samboeren gjennom 2,5 år dro for halvannen måned siden, sa at han trengte tid for seg selv,det kom veldig plumps på, og jeg ble veldig knust... Først siste uken har jeg klart å sove skikkelig og spise igjen. Igår kveld var han innom for å flytte ut sakene sine av huset mitt (jeg som eier huset). Og vi endte opp med å ha sex.. Ubeskyttet..Imorrest tok jeg en eggløsningstest slik at jeg ikke skulle bekymre meg, og den ga utslag, jeg har altså eggløsning og vi hadde sex.. Hva gjør jeg? Angrepille? Jeg fortalte han det og kommentaren hans var "men slapp av vennen,det ville ikke vært det værste at du ble gravid. For min del trenger du ikke å ta en angrepille". Nå skal det sies at vi snakket om barn før han dro. Helt kaos i hodet mitt nå. Er 31 år så den biologiske klokken tikker jo..Anonymous poster hash: 33158...b4c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Drit i pillen du! Men forvent ikke noe " happy family". Blir du gravid er det meninga, er det ikke så får du håpe at du finner en annen før tiden er ute. Anonymous poster hash: 3aa4d...37b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå