AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 I 2011/2012 ble jeg kjent med en fyr som jeg fort ble glad i.. Men av enkelte grunner sa jeg fra dag en at generelt ville jeg ikke ha en type, men jeg fikk fort små følelser, og det ble enda verre da han sendte to venninner til meg for å fortelle om hans følelser på fylla.. Etter det ble det bare litt vondt og gå rundt han for jeg visste hva han følte og jeg delvis følte det samme, men valgte å ikke gå videre med det. Den dag i dag tenker jeg en del på han, jeg lurer bare på hvordan ting hadde vært om vi ble sammen.. Vi har dessverre mistet kontakten, men snakker av og til. Jeg vet det er teit å ta det opp nå, vi er snart i 2014 haha Egentlig er det ikke min type, men noe med det menneske gjør jeg glad. Han er litt merkelig i oppførselen så vet aldri hvor jeg har han... Jeg skulle bare ønske at han hadde vært "tøff" nok til å komme bort til meg for å si hva han mente istedenfor å sende venner av oss bort til meg.. Føler kanskje.. Han er en av få som har vært keen på meg og .... jeg har ikke mye erfaring, så når det plutselig kommer en så er det all-in.. Noen her på KG som har vært i en lignende situasjon? Begge har hatt følelser for hverandre og hva har dere gjort med det? Vil liksom ikke sitte der om et par år og fortsatt tenke på han!! Anonymous poster hash: 235d4...b1d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 235d4...b1d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg vet ikke. Hva er det du egentlig spør om her? Det høres ut som du forvirrer deg selv. Og psyker deg selv ut med usikkerheten din slik at du ikke får til noe av det du egentlig prøver på, selv om du får til mye selvsagt, bare noen ganger blir det ikke helt det du prøvde på? Anonymous poster hash: 574a6...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå