Traa Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skal få denne i bursdagsgave av samboeren min, men jeg klarer ikke å bestemme meg for farge. Hvilken farge av disse ville du valgt? Evt. hvilken farge har du? 1. Medallion: 2. Krem hvit: 3. Hvit: 4. Isblå: 5. Pistasj: 6. Frosted pearl: 7. Caffe latte:
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Frosted pearl Anonymous poster hash: dde59...a03 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 4 eller 5. Det er gøy med litt farge, Anonymous poster hash: 84b98...a1b 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Kremhvit eller pistasj Anonymous poster hash: 72859...22b
oreokake Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Det kommer vel litt an på hvordan kjøkkenet ditt ser ut :-) Selv har jeg kremhvit, og det er fordi jeg synes den hvite er altfor hvit, og vanskligere å holde helt ren. I tillegg er det greit å tenke på at man har slike maskiner i sikkert 20 år, så en knæsj farge er lett å gå lei av hvis du er som meg og har den stående på kjøkkenbenken :-)
Nephthys Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Pistasj på første og isblå på andre plass! Siden jeg har en mellomting av de to på kjøkkenveggen, er krem min favoritt på tredje plass!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Du bør matche kjøkkenet. Om du skal bo der noen år, i alle fall. Er kjøkkenet offwhite av noe slag så vil den helt hvite eller pearl fort få vegger eller skap til å se småskitne ut. Ikke bra. Likedan kan offwhite maskin mot hvit innredning og vegg bli for lite kontrast. Da er kanskje helt hvit bedre. Den kaffelattefargede er vanskelig å matche med andre farger enn tretoner og hvit, synes jeg. Og om kjøkkentingene dine er røde blir blå fort litt voldsomt (tenk rødt hvitt og blått). Liker du å pynte til jul og påske med gardiner og hele pakka ville jeg satset på noe nøytralt, mens om du har samme enkle stil hele året vil en knallfarget sak være flott. Selv har jeg den isblå, og den passer fint inn mot hvit og sort kjøkken. Men vær klar over at den endrer farge med lyset og i mitt kjøkkenlys så er den mer turkis enn blå. I dagslys er den blåere. Litt kamelon. Anonymous poster hash: 1301b...934
loffen Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 De er så fine alle sammen...! Men jeg kan jo ikke hive ut den grå Kenwooden, som jo er super, og bruke 5000 på ny maskin bare fordi den er pen å se på.
Rotemor Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 4 eller 5. Det er gøy med litt farge, Anonymous poster hash: 84b98...a1b Isblå eller pistasj! Isblå eller pistasj Pistasj på første og isblå på andre plass! Siden jeg har en mellomting av de to på kjøkkenveggen, er krem min favoritt på tredje plass! Signerer disse. Flertallet har talt?
Anglofil Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Isblå. Selv ønsker jeg meg en rosa. Mvh Yvonne
Gjest Funky Punk Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Pistasj. Men selv ønsker jeg meg en slik plommefarget. En gang. I fremtiden når jeg blir rik.
skruf Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Isblå synes jeg er nydelig fin! Hadde jeg ikke hatt Kenwood så skulle jeg jammen ha kjøpt meg en sånn selv..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har selv grå (hjemme) og hvit (på hytta). Den grå har jeg hatt i 8 år nå, og er ikke lei av den. Vurderte faktisk å kjøpe samme fargen på hytta, men endte med hvit (kan bytte maskiner, hvis jeg har lyst til å variere). Husker at da jeg kjøpte min første var rød, oransje og gul en veldig populær farge som veldig mange hadde. Er glad for at jeg ikke gikk for en "motefarge". Så mitt råd er å velge en nøytral farge som forhåpentligvis er like aktuell om 10 år. Lykke til med valget. Anonymous poster hash: d8a7a...1c5
CalidumCor Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg har rød. Elsker den! Av disse fargene ville jeg tatt frosted pearl Endret 3. desember 2013 av CalidumCor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå