AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Har gått igjennom endel tråder her, og ser at tynne menn ikke akkurat står øverst på ønskelisten til damene. En skulle tro at dette var noe som ble regnet som pent, men ser at det ikke er tilfellet.. Jeg liker også best menn med litt kjøtt på kroppen. Hvorfor er det sånn? Er vi så primitive at vi liker følelsen av å ha en "sterk" mann som kan beskytte oss? For meg er det litt sånn desverre. Når mannen har tynnere armer enn meg, blir det feil på en måte. Jeg føler meg som en mann selv, og det er ikke noen god følelse. Hva med dere? Hvorfor liker dere ikke tynne menn? Anonymous poster hash: 6dcfb...df2
ekkoet Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Tynn eller pinglete? Man kan jo være tynn og bredskuldret?
MsMax Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker at mannen er større enn meg, ellers føler jeg meg feit
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Tynn og pinglete er to vidt forskjellige ting. Akkurat som kraftig og overvektig er det. Jeg vil mye heller ha en tynn mann enn en overvektig en. Bole kropper er heller ikke attraktivt for min del. Anonymous poster hash: 0cb99...580 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker tynne menn. Det er personlighet som teller for meg, ikke utseendet. Anonymous poster hash: b932d...dab
Apefinger Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Er ikke glad i tynne menn, men heller ikke muskuløse - det kommer på en mellomting.
OppNedPåAlt Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Vel, mannen bør være litt større enn meg, slik at jeg ikke føler meg som en svær bolle ved siden av han been there, done that
pusekatta Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har alltid vært mest tiltrukket av menn med en god porsjon muskler på kroppen, hvorfor det er slik vet jeg ikke.
Sandie Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker best slanke menn. Er slank/tynn selv og føler meg som en pingle ved siden av en som er veldig muskløs. Det verste er de som lider under dårlig kosthold og lite mosjon og har relativt tynne armer og ben men stor kulemage. Det er det minst attraktive etter min mening. vil foretrekke en tynn/mager gutt fremfor det.
Thought-Fox Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Jeg foretrekker tynne menn. Store/kraftige menn får meg gjerne til å føle at jeg er sammen med Hulken. 1
bambis Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker ikke tynne menn. Synes rett og slett det er lite attraktivt. Vil helst ha en mann som er litt større enn meg, men ikke noe voldsomt. En mann med masse muskler kan være like stygt som en tynn mann. Vil helst ha en som er ganske så normal, med litt muskler
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Spiller ikke noen rolle for meg hva slags størrelse en mann har, bare han er fornøyd med seg selv og har den rette utstrålingen. Anonymous poster hash: a76b2...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 "...er like stygt som..." Så slemt! Man er da ikke automatisk stygg bare fordi man har en viss kroppstype. At man ikke foretrekker tynne menn er en ting, men det er ikke greit å kalle noen stygge - uansett. Anonymous poster hash: 7749d...19a
skyflakes Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Syns det er kjipt å føle seg feitere enn gutten. Nå er jeg ikke jeg den største jenta heller, så jeg liker gutter som er... normalvektige? Vanlige? Vet ikke hva det kalles, men som ikke er for tynn eller for stor.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Liker godt lange magre og senete menn.
Silfen Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Normalt tynn funker. Undervektig tynn funker ikke for meg. Dessuten, som det definitivt motsatte av tynn, så er det å foretrekke minst en normalvektig mann. Når det er sagt; tynn slår boler any day.
Gjest Evelynita Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Det er vel denne greia om at man vil ha noen som passer på seg da? Jeg liker ikke tynne menn, mye fordi jeg selv føler meg stor da. Og jeg syns en manne-mann må være større enn meg
Gjest Belle âme Skrevet 3. desember 2013 #18 Skrevet 3. desember 2013 Eg vil ha ein kjæreste som veier meir enn meg. Og eg er redd dei knekke Voss dei løfte meg
Gjest blasé Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Jeg vil ha en som er større enn meg fordi, jeg liker faktisk å føle meg liten med kjæresten min. Det gir en slags trygghetsfølelse og har det for meg at det føles som om han beskytter meg. Vil også slippe å føle meg som en hval når jeg ligger oppå han
Gjest .-L-. Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Jeg hadde denne diskusjonen med en dame for noen år siden. Hun sa til meg: Jeg vil ha en mann som kan passe på meg og forsvare meg. Du som er tynn, hva hadde du gjort dersom du måtte forsvare damen din? Det morsomme var jo at fyren hun hadde vært sammen med var ikke akkurat den kraftigste og sterkeste fyren Tror jeg sa noe alla: "Jaja, hvis damen vil føle deg trygg med meg så får hun ta seg et selvforsvarkurs" Tror hun hadde forventet en litt sterkere reaksjon fra min side, men greien er jo at jeg har hatt mange damer som liker meg selv om jeg er tynn. Jeg er forresten tynn fordi jeg har ganske høy forbrenning. Jeg må legge inn veldig hardt arbeid for å gå opp i vekt, og siden jeg klarer meg bra på damefronten uansett så har jeg ikke helt motivasjonen til å gjøre noe med det. Jeg kan ikke gå halveis inn for å gå opp i vekt, jeg må gå inn 100% ellers har det liten effekt. Jeg er mer bevisst på å spise slik at jeg får i meg alle næringstoffene jeg trenger og nok kalorier. Jeg kan med hånden på hjertet si at dette ikke noe jeg går og tenker på. Min oppfatning er egentlig at de gutta som bruker timesvis på treningssenterer hadde tjent mer på å bruke tiden sin på å forstå hvordan sosiale interaksjoner fungerer og hvordan "male to female attraction" funker. Endret 3. desember 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå