AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Beklager å måtte si det jenter. Dere som trener på treningssenter. Har trent fast på et treningssenter for folk i alle aldersgrupper. Det er en ting jeg har lagt merke til. På dassen...når gutta har gjort fra seg ser jeg alltid en eller annen som IKKE vasker hendene sine etterpå. Hva tenker dere jenter...når den personen går rundt å bruker apparater med hender som har holdt i en tisseladd eller tørket seg bak? Anonymous poster hash: 6b938...23b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tenker at menn generelt er ekle og uhygieniske, og at hele verden flommer over av tarmbakterier fra heslige menn som ikke gidder å vaske seg på hendene etter å ha tatt i snoppen eller tørket seg i ræva. Anonymous poster hash: aa26c...b66 3
Pearl2.0 Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Gutter som ikke vasker hendene er ikke noe nytt, dessverre. Det finnes sikkert jenter som ikke gjør det heller. Synes det er forferdelig ekkelt :/
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Det samme gjelder mangedamer også. Har flere ganger ufrivillig hørt bæsje og trykkelyder fra nabobåsen, og par sekunder etter spretter dodøren deres opp og de går ut igjen som om ingenting var skjedd. Folk er noen ekle dyr.Anonymous poster hash: 747a8...084 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Den siste jeg så humret jeg godt av. En større feit fyr stod ved pissoaret og gjorde sitt fornødne, og ristet godt i tisseladden når han var ferdig. Gikk så med resolutte steg mot døren, tok et raskt blikk i speilet uten å ofre vaksen en tanke og gikk så ut. Samme fyren så jeg noen minutter etterpå løftet på et apparat, hvorpå to velduftende pene snupper stod å trippet og ventet på sin tur. Lo godt inni meg når jeg så de la hendene sine på de sammme håndtakene som den grisen som for ikke mange minutter siden hadde hånden sin på tisseladden. hohoho.. Anonymous poster hash: 6b938...23b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Det samme gjelder mangedamer også. Har flere ganger ufrivillig hørt bæsje og trykkelyder fra nabobåsen, og par sekunder etter spretter dodøren deres opp og de går ut igjen som om ingenting var skjedd. Folk er noen ekle dyr.Anonymous poster hash: 747a8...084 Kanskje de bare ville komme seg fort ut så de som satt i nabobåsen ikke skulle få se hvem det var som lagde disse ekle bæsjelydene? Jenter er jo litt sånn. Anonymous poster hash: 6b938...23b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Kanskje de bare ville komme seg fort ut så de som satt i nabobåsen ikke skulle få se hvem det var som lagde disse ekle bæsjelydene? Jenter er jo litt sånn. Anonymous poster hash: 6b938...23b Ekkelt er det vel uansett. Har også sett noen av disse uhygieniske damene som har gått rett ut fra båsen, noen har til og med fisket opp litt sminke fra vesken/sekken og gjort seg "lekker".. Nei, antibac er min trofaste venn.Anonymous poster hash: 747a8...084 1
Erazor Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Nå gjelder vel ikke dette bare jenter, men hvem som helst som bruker et treningssenter. For øvrig ser jeg ikke noe poeng i å kave meg opp over slike ting. Man er omgitt av så mange bakterier uansett. Om jeg skulle tenke over hvem som ikke vasker seg på treningssentere, så burde jeg vel også tenke over hvem som ikke vasker seg før de tar meg i hånden, eller tar på varer i butikken, eller trykker på knappene på betalingsterminaler. Ellers går det også an å tørke av apparater før bruk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Tren med hansker, det føler jeg hjelper LITT mtp alt dette hæslige Anonymous poster hash: 09961...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Jobbet sammen med en dame engang med mageproblemer (hun levde på loff og cola...). Hun dreit fleere ganger i løpet av arbeidsdagen og vasket seg aldr på hendene Jobbet med en høyt profilert mann også engang. Alltid velstelt og i fin dress. Han satt leeeenge på do, og gikk alltid derfra uten å vaske seg på henda. En gang gikk jeg bak han fra doen og ned til kantina. Der tok han vekk håndkle, som lå rundt brødet og planta hele den drittbefengte hånda på brødet før han skar seg noen skiver. Jeg spiste alrdi mer brød der... Men ang griser. For litt siden, hadde en dame pelt ut en tampong i garderoben (separate toaletter utenfor) og lagt den i søppelkurven med tråden hengende fint over kanten... hva faen tenker folk på? På treningssenteret, så vasker jeg henda alltid veldig godt før og etter treningsøkten. Jeg putter i hvert fall ikke henda i munnen. Ja jeg er prippen på slikt, men det er jeg pokker meg stolt av å være også. Anonymous poster hash: 24d75...e2a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 1. Treningssentere er ufyselige 2. Menn er (ofte) griser Intet nytt. Hvor mange tar ikke på egen svett hud, andre steder på kroppen (de fleste er halv-avkledde på treningssentre) for så å håndtere apparater og vekter? Hvor ofte tror dere manualer, vektstenger, apparater og matter blir vasket på treningssentre? Jeg tipper så godt som aldri. Skulle gjerne oppfordret en tabloid-avis eller Kvinneguiden el.l., om å ta bakteriologiske prøver på disse sentrene for å se hva de finner, og å undersøke renholdsrutinene. Anonymous poster hash: d31ef...dc6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 1. Treningssentere er ufyselige 2. Menn er (ofte) griser Intet nytt. Hvor mange tar ikke på egen svett hud, andre steder på kroppen (de fleste er halv-avkledde på treningssentre) for så å håndtere apparater og vekter? Hvor ofte tror dere manualer, vektstenger, apparater og matter blir vasket på treningssentre? Jeg tipper så godt som aldri. Skulle gjerne oppfordret en tabloid-avis eller Kvinneguiden el.l., om å ta bakteriologiske prøver på disse sentrene for å se hva de finner, og å undersøke renholdsrutinene. Anonymous poster hash: d31ef...dc6 Da tror jeg mange hadde fått sjokk. Jeg elsker sprayene med desinfiserende middel. Disse brukes godt på spinningsykler ol før trening og etter trening. Mattene får seg ofte en vask før jeg bruker denne også. Men har aller mest lyst å ha med egen matte Anonymous poster hash: 24d75...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå