AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Så på P3gull nå, og der var hun naken. Mager var hun :O Det hadde jeg aldri trodd.. Synes dere hun er gøy? Anonymous poster hash: 00368...0fc
ekkoet Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Jeg likte henne godt i den "kjæresten til..."serien. Synes og hun er bra i p3-morgen. Hun er ikke min type person, men synes hun er flink i jobben.
Lutetium 71 Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Så på P3gull nå, og der var hun naken. Mager var hun :O Det hadde jeg aldri trodd.. Synes dere hun er gøy?Anonymous poster hash: 00368...0fc Fankern! 2
magicpie Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Bruker å høre på P3morgen der hun er programleder, liker henne
Gjest Morgun Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker henne også kjempegodt på P3-morgen. Hun er velig kjapp i replikken. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker henne på tv, men kjente henne litt privat i studietiden og da var hun langt fra noen hyggelig person. Kroppen tenker jeg ikke noe over, bortsett fra at hun er MYE tynnere enn hun var før hun ble kjent.Anonymous poster hash: 0512d...3dc 1
Ambivalent Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Fankern! http://www.youtube.com/watch?v=9iRqGKwg6lY
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Men hun var da ikke så tynn og mager hun? Altså hun var jo slank, men absolutt ikke mager eller spesielt tynn!Anonymous poster hash: 31626...a79 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Husker henne i fra farmen, og da var hun glad-tjukk. Litt lik Line Victoria Huseby. Hun er søt på en naturlig måte, men sååå TYNN! Så henne i Oslo i høst, var så lita og guttete i kroppen. Synes hun begynner å bli litt vel vulgær jeg, både på P3gull og på det programmet som gikk lørdagene, lørdagsrådet?! Nei husker ikke:) Så rompa hennes hele tia der også, i truse..Anonymous poster hash: 00368...0fc 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor må vi diskutere vekta til folk? Hun var nå i det minste ikke like mager som jenta hun ble inspirert av... Anonymous poster hash: 66cf0...78a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker henne på tv, men kjente henne litt privat i studietiden og da var hun langt fra noen hyggelig person. Kroppen tenker jeg ikke noe over, bortsett fra at hun er MYE tynnere enn hun var før hun ble kjent.Anonymous poster hash: 0512d...3dc Hvordan var hun ikke hyggelig? Anonymous poster hash: cb2c3...e5c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 Live har mistet alle formene sine, ser utrent og anorektisk ut. Miley Cyrus er slank og trent med former. stor forskjell på å trene seg slank og bygge kroppen sin fin, og det å vere/ bli tynn. mange sulter seg og blir supertynne og er bare skinn og ben. hadde de istedet brukt kroppen og eti vanlig mat hadde verden vert bedre. Anonymous poster hash: e07c4...d75 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Live har mistet alle formene sine, ser utrent og anorektisk ut. Miley Cyrus er slank og trent med former. stor forskjell på å trene seg slank og bygge kroppen sin fin, og det å vere/ bli tynn. mange sulter seg og blir supertynne og er bare skinn og ben. hadde de istedet brukt kroppen og eti vanlig mat hadde verden vert bedre. Anonymous poster hash: e07c4...d75 Miley Cyrus har ikke hatt barn. Anonymous poster hash: a6aa2...710 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #14 Skrevet 3. desember 2013 Live har mistet alle formene sine, ser utrent og anorektisk ut. Miley Cyrus er slank og trent med former. stor forskjell på å trene seg slank og bygge kroppen sin fin, og det å vere/ bli tynn. mange sulter seg og blir supertynne og er bare skinn og ben. hadde de istedet brukt kroppen og eti vanlig mat hadde verden vert bedre. Anonymous poster hash: e07c4...d75 Miley Cyrus ser tynnfeit ut. Tror nok at den kroppen er et resultat av for lite næring, og ikke et sunt kosthold og trening. Anonymous poster hash: 2d798...67c 7
ekkoet Skrevet 3. desember 2013 #15 Skrevet 3. desember 2013 Miley Cyrus ser tynnfeit ut. Tror nok at den kroppen er et resultat av for lite næring, og ikke et sunt kosthold og trening. Anonymous poster hash: 2d798...67c http://uk.eonline.com/news/469715/miley-cyrus-trainer-reveals-her-intense-ab-workout 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #16 Skrevet 3. desember 2013 Hun blir dessverre så lik alle andre.. men flott er hun Hvor gammel er ho? Skriver hun blogg eller? Anonymous poster hash: 00368...0fc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #17 Skrevet 3. desember 2013 Hun ser ikke mager ut på den der kula hvertfall! Synes hun ser veldig tynn ut i klær, men her var det jo både slapphet og noen små valker Anonymous poster hash: a0636...829 3
daemonia Skrevet 3. desember 2013 #19 Skrevet 3. desember 2013 Er ikke hun normal da? Når en ser på hva som var utgangspunktet før hun ble gravid? Og ut fra hva som fortelles daglig i Radioresepsjonen så er vel hun blant de som spiser normalt :gjeiper:
Gjest Gaea Skrevet 3. desember 2013 #20 Skrevet 3. desember 2013 Er det der magert? Jeg trenger visst briller. Ikke at hun er feit altså, det er ikke det jeg mener. Helt normal, vil jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå