AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Noen som så på? Alt med den j*vla Tone er så "riktig" og "perfekt" hele tiden. Synes dere hun er så bra som alle skal ha det til? Så godt at hun hadde lagt på seg ang graviditeten. Hu ser ut til å bli ei av de heldige jentene som legger på seg det meste i ansiktet ;D heheAnonymous poster hash: 00a12...237 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Du virker som en person som er veldig fornøyd med deg selv og har derfor ingen grunn til å rakke ned på andre. Anonymous poster hash: 83fa6...ffe 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Noen som så på? Alt med den j*vla Tone er så "riktig" og "perfekt" hele tiden. Synes dere hun er så bra som alle skal ha det til? Så godt at hun hadde lagt på seg ang graviditeten. Hu ser ut til å bli ei av de heldige jentene som legger på seg det meste i ansiktet ;D heheAnonymous poster hash: 00a12...237 Tone er i hvert fall en blid og sympatisk kvinne - i tillegg til at hun er smellvakker. Du er en av de vanlige tragiske bitchene som sitter på nett og slenger dritt om andre for å øke din egen selvfølelse. Det måtte vært riktig tragisk å være sånn. Synes nesten synd på deg. Anonymous poster hash: 8f0d8...6e1 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Hun imponerte meg på Else. Morsom, naturlig og avslappa. Ikke mye sånn "vulgær/gjøre seg søt og dum" humor heller slik hun ofte hadde før. For hver gang jeg ser henne på tv virker hun mer og mer voksen, hyggelig og skikkelig Liker henne veldig godt! Anonymous poster hash: 2db45...3db 2
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Hun imponerte meg på Else. Morsom, naturlig og avslappa. Ikke mye sånn "vulgær/gjøre seg søt og dum" humor heller slik hun ofte hadde før. For hver gang jeg ser henne på tv virker hun mer og mer voksen, hyggelig og skikkelig :)Liker henne veldig godt! Anonymous poster hash: 2db45...3db Må sæia meg enig med deg
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg vet ikke hva hun driver med, men hun virket veldig kjedelig og litt spess. Anonymous poster hash: 853df...bee 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Var dette parodi på en "hater", ts? Dette var ren netthets. Anonymous poster hash: 15b1f...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå