Gå til innhold

* Tone Damli på ELSE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på?

Alt med den j*vla Tone er så "riktig" og "perfekt" hele tiden. Synes dere hun er så bra som alle skal ha det til?

Så godt at hun hadde lagt på seg ang graviditeten. Hu ser ut til å bli ei av de heldige jentene som legger på seg det meste i ansiktet ;D hehe

Anonymous poster hash: 00a12...237

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker som en person som er veldig fornøyd med deg selv og har derfor ingen grunn til å rakke ned på andre.

Anonymous poster hash: 83fa6...ffe
  • Liker 6
Skrevet

Noen som så på?

Alt med den j*vla Tone er så "riktig" og "perfekt" hele tiden. Synes dere hun er så bra som alle skal ha det til?

Så godt at hun hadde lagt på seg ang graviditeten. Hu ser ut til å bli ei av de heldige jentene som legger på seg det meste i ansiktet ;D hehe

Anonymous poster hash: 00a12...237

Tone er i hvert fall en blid og sympatisk kvinne - i tillegg til at hun er smellvakker.

Du er en av de vanlige tragiske bitchene som sitter på nett og slenger dritt om andre for å øke din egen selvfølelse. Det måtte vært riktig tragisk å være sånn. Synes nesten synd på deg.

Anonymous poster hash: 8f0d8...6e1

• Liker 5
Skrevet

Hun imponerte meg på Else. Morsom, naturlig og avslappa. Ikke mye sånn "vulgær/gjøre seg søt og dum" humor heller slik hun ofte hadde før.

For hver gang jeg ser henne på tv virker hun mer og mer voksen, hyggelig og skikkelig :)

Liker henne veldig godt!

Anonymous poster hash: 2db45...3db
  • Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hun imponerte meg på Else. Morsom, naturlig og avslappa. Ikke mye sånn "vulgær/gjøre seg søt og dum" humor heller slik hun ofte hadde før. For hver gang jeg ser henne på tv virker hun mer og mer voksen, hyggelig og skikkelig :)Liker henne veldig godt! Anonymous poster hash: 2db45...3db

Må sæia meg enig med deg

Skrevet

Jeg vet ikke hva hun driver med, men hun virket veldig kjedelig og litt spess.

Anonymous poster hash: 853df...bee

• Liker 2
Skrevet

Var dette parodi på en "hater", ts?

Dette var ren netthets.

Anonymous poster hash: 15b1f...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...