AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er mor til 2 barn. Det ene barnet har en dobbel diagnose asperger/ADHD. Hele oppveksten har vært en kamp. Endeløse utredninger, forhandlinger med NAV om omsorgslønn, støttekontakter, hjelpemidler. Telefoner fra skole og nabolag.... Fysisk vold, både mellom meg og barnet og mellom søsknen. I perioder har jeg vært så utslitt at jeg har fått permisjon fra jobben med lønn!!!!! Dårlig samvittighet for dette barnet er bare fornavnet. Det har heldigvis ikke vært noe kriminalitet. Barnet flyttet hjemmefra for noen år siden, og de første årene var det null kontakt. Jeg tror vi begge trengte å hente oss inn. Skal innrømme at jeg har slitt med følelser ovenfor barnet. De siste årene har alt snudd. Barnet har begynt å stifte familie, har startet på høyere utdannelse. Vi snakker godt og reflektert sammen og barnet har flere ganger kommet hjem til mor for råd og veiledning og til far. Diagnosene er der fortsatt, men i en svært dempet utgave. Jeg ser på "barnet" og er så utrolig stolt over hva hun har fått til. Jeg er stolt over oss foreldre, hva vi har fått til. Jeg er stolt og glad for at situasjonen i dag er som den er. Jeg vill dele vår historie for å gi håp til andre som sliter i familien. Det er utrolig godt å være mor, - endelig. Anonymous poster hash: 4ae61...fa5 3
frøkenkoz Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Kjempe bra Appluas til både deg å barnet ! Fortjener det virkelig !!!!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 WoW! Fin fint! Kos dere! :D Anonymous poster hash: 87961...df1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Så utrolig koselig å høre at du føler at ting har gått seg til. Må bare krysse fingrene for dere!! Ingenting er så godt som å bli belønnet når man har slitt og stevd for å hjelpe ungene. Vi strever litt innimellom vi også, men akkurat nå er vi inne i en god periode. Anonymous poster hash: 3ce0e...638
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Nyt! Godt det gikk bra til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå