AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Oppretter denne som AB, jeg. Okei, her er casen. Kjæresten min og jeg har hatt en litt turbulent tid i det siste, og er i et avstandsforhold akkuat nå. Kort fortalt: Jeg har følt meg veldig oversett og ignorert i en lang periode. Jeg vet at han juger om småting veldig ofte, som for eksempel at han ikke ser når jeg skriver meldiner, når realiteten er at han rett og slett ikke gidder å svare meg. Småting, ja, men løgn er løgn, og har ofte bare latt det gå for å unngå drama og diskusjon. Har i det siste begynt å si ifra, fordi jeg har sett meg litt lei av å være en dukke som alltid tar meg tid til han når han ikke gidder å gjøre det samme. Akkurat nå er ting helt ok. Jeg har lært å ikke bry meg så jævlig mye, fordi akkurat nå føler jeg at om ting går til helvete så er det like greit. Har ikke så mye å tape akkurat nå, fordi jeg føler meg jo uansett ikke satt pris på i det forholdet her. Er bare noe som tviholder meg litt fast, og det er at avstanden i forholdet er over veldig veldig snart. Vi har en felles kompis. En veldig god kompis, faktisk. Jeg anser han som en av mine aller beste venner, og prater med han om alt mellom himmel og jord. En dag jeg følte jeg hadde fått litt nok av alt surret med kjæresten min, ringte jeg denne kompisen og uttrykte hva jeg tenkte og følte. Siden denne kompisen også er god venn med typen min, fikk jeg noen ord om hvordan kjæresten min kan være til tider. Han sa at det ofte, nesten alltid, er nytteløst å prate med kjæresten min, fordi han egentlig ikke bryr seg om så veldig mye annet enn seg selv.. Fikk vite en liten stund senere at denne kompisen hadde pratet med kjæresten min på facebook. Om meg, og det jeg hadde fortalt han. Okei, greit tenkte jeg, det kan sikkert ikke skade. Hadde uansett ikke merket noe forskjell etter de hadde prata. Og over til overskrifta; Kjæresten min var hjemme en liten tur nå i helga. Jeg gjorde noe jeg angrer på, og jeg kunne ønske jeg var foruten. Jeg snoket på facebooken til kjæresten min, noe som er første og garantert siste gang... Jeg måtte bare se hva det var han kompisen hadde sagt om det jeg hadde fortalt han. Jævla idiotisk av meg, og kjenner jeg hater meg selv ganske hardt for det nå. Fikk meg et ganske stort sjokk da jeg så samtalen. Ikke over det kompisen min hadde fortalt, men hvordan kjæresten min svarte og responderte. Fy faen trodde noen knivstakk meg i magen da jeg leste nedover. Samtalen startet vel noe som "Hei, dama di ringte meg og var litt fortilva" og kjæresten min svarer da med: "Zzzz". Okei, bra start, her bryr man seg? Skumleste bare over samtalen, og har prøvd så godt jeg kan å fortrenge det som stod der. Stod ting som at jeg ikke var interessant å prate med lengre når han var langt vekk, og at jeg "faen meg var så jævla avhengig av han og ikke stabil". Han hadde også sendt en prtscn av en samtale vi hadde hatt for å understreke poenget med hvor jævlig jeg tydeligvis var.. Kjente selvtilliten min bare forvant der og da. Kan ikke si at jeg er så avhengig av han, men har ment at kommunikasjon har vært viktig mtp at vi ser hverandre så sjeldent... Har også spurt han flere ganger om han synes jeg maser eller om jeg blir litt mye, og får alltid til svar at nei, det gjør jeg ikke og det er bare han som glemmer å svare eller bare er veldig mye opptatt ofte. Lever jeg i det forholdet her som bare er løgn, eller? Vet at jeg kanskje overreagerer noen ganger, blir lei meg når han juger og rett og slett ikke har noe interesse for å vise at han bryr seg. Ikke gidde å spørre hvor jeg skal på jobbintverju når jeg nevner at jeg har fått et intervju. Ja, slike ting. Blir jo lei meg og oppgitt. Ender jo som regel opp med at jeg sier unnskyld når han juger til meg fordi jeg ikke orker drama. Som sagt så stod det mange andre ganske sårende ting i den samtalen, men mesteparten er rett og slett fortrengt. Prøvde å late som ingenting, men kjenner at det kommer snikende nå, og plager meg skikkelig. Ting er helt greit mellom meg og kjæresten min nå, og jeg ønsker egentlig ikke å dra opp noe dritt akkurat nå. Føler jeg nesten ikke har lyst til å prate med han lengre, fordi alt dette her har gjort meg så sinnsykt usikker. Er alt jeg gjør bare mas, liksom? Skal jeg bare slutte å plage han, la han flyte på sin egen bølge og drite i han, siden jeg tydeligvis bare er crap uansett? Går liksom bare masse sånne tanker rundt i hodet mitt nå. Er så jævla hjelpesløs, og vet'a faen om jeg skal fortelle at jeg har sett samtalen eller ikke. Vet rett og slett ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot han lengre. Er bare det at han snaaaart kommer hjem som tviholder meg i dette forholdet, som jeg nesten ikke føler meg inkludert i. Uææ, hvorfor måtte jeg være nysgjerrig og torturere meg selv på den måten der, da.. Anonymous poster hash: 451eb...f58
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Finn deg en annen seriøst. Det er jo han sin oppførsel som gjør det sånn som du er nå. En kjæreste skal ikke gi en dårligere selvtillit, vært borti det selv. Finnes mange fisker i det store havet Dra ut med venninner og se det selv Anonymous poster hash: 02c5a...db0 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Wow. Helt fantastisk respektløst. Hadde jeg fått vite at min kjæreste snakket (skrev) sånn om meg, hadde jeg gått i fra ham. Jeg ville ikke sagt at jeg hadde lest face meldingene hans, men jeg ville bare sagt at forholdet ikke fungerte for meg. Du har (i følge det du skriver og siden man ikke kjenner deg) ikke gjordt noe galt. Ok, kanskje ikke dødsbra å lese hans private meldinger, men nå fikk du vite sannheten om hvor mye han bryr seg. Du kommer ikke å tape på og gå videre. Og hvorfor vil du være sammen med et menneske som snakker slikt om deg? Anonymous poster hash: cd133...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg pleier ikke å gi slike råd, men her kjenner jeg meg så godt igjen at jeg allikevel gjør det. Jeg har vært borti det samme. Og hvis han er som min ex, så blir han blir nok snart kvelt av sin egen holdning. Jeg vil derfor råde deg til å ta et tøft valg og avslutte det hele med han på en måte som gjør at dere får en fin slutt som er forholdet verdig. Tar du opp at du har lest meldingene, så tviler jeg på at han tar det fint og at det bare blir enda mer gnisninger mellom dere som for han blir til en unnskyldning for å gjøre det slutt. Det er vanskelig å innse slikt, men han har lagt igjen så mange tegn på at han egentlig ikke ønsker å være i forholdet, at det beste er å innse med en gang før det blir til en stor ting. Da er også sjansene større for at dere eventuelt kan finne tilbake til hverandre senere, hvis det er noe dere begge ønsker. Anonymous poster hash: a894d...87f
frøkenkoz Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Det skal absolutt ikke være slikt! Du "skraper " deg sammen! Skaff deg en "i faen holdning" å forlat den shiten ! En klisjé men du fortjener bedre ! Sånn skal ingen ha det . kjæresten din sksl behandle deg kjempe bra å med respekt! Å det gjør han virkelig ikke! !
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Kan dere stemme at dere har ett turbulent forhold med mye drama, grining og krangling? Da er det virkelig ikke rart at mannen er fed-up.... Anonymous poster hash: 51690...e5c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror kanskje jeg ville konfrontert han med det. Ja det er ikke greit å snoke, men det er på ingen måte greit å snakke sånn om kjæresten sin. Anonymous poster hash: 638ee...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå