vimsa Skrevet 12. mai 2004 #21 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har tenkt å gi han en ny hagle, men det blir litt vanskelig for meg å kjøpe, så det får han penger til! Det er jo ikke bare bare å gå å kjøpe våpen, da man må søke om tillatelse fra politiet! Han har akkurat sendt en søknad, for han har tenkt å kjøpe ny hagle. Men isteden for å kjøpe den selv, får han den av meg!
viblie Skrevet 13. mai 2004 #22 Skrevet 13. mai 2004 Jeg regner med at han skal få en ny bowlingkule, da jeg vet at han ønsker seg noen nye. Jeg vet at han får en her om ikke så lenge. Så må jeg snakke med vår trener, om det er en annen kule han også kan ha nytte av. Hvis jeg ikke kan få det igjennom, så vet jeg ikke hva han skal få.
blåveis Skrevet 13. mai 2004 #23 Skrevet 13. mai 2004 Jeg håper jeg får til å gi ham en ballongferd.. (noen som vet hvor jeg får ordnet det?) Tror det er noen han ville sette stor pris på..
Wenke Skrevet 13. mai 2004 #24 Skrevet 13. mai 2004 Min kjære er så glad i å fiske, å han hadde funnet en fluefiske-stang som han ville kjøpe etter bryllupet, som han nå altså får av meg (dvs. fikk i dag...litt på forskudd) Jeg har fått av han en blanding av morgen gave og gifte ring. en kjempe flott (og STOR!!) allianse ring ! Jeg ble så glad at jeg begynte å grine......
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2004 #25 Skrevet 13. mai 2004 Jeg skal ikke giftes før neste sommer jeg da, men morgengaven har jeg allerede begynt å tenke på. Min kjære har i flere år sikla etter ei spesiell Rado-klokke. Den er fryktelig dyr etter mine begreper, men jeg har så innmari lyst til å kjøpe den til han. Så jeg sparer og sparer! Hvis ikke jeg får råd til klokka, så tror jeg han skal få et våpenskap av meg. Ikke særlig personlig eller romantisk, kanskje, men jeg vet at han ønsker seg det! (Og dessuten er det påbudt når man har våpen... :o ) K
Snitta Skrevet 13. mai 2004 #26 Skrevet 13. mai 2004 Jeg kjøpte en slipsnål i gull til min mann, når vi gifta oss for 2 år siden.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #27 Skrevet 13. mai 2004 Vi har sånn halveis blitt enige om å droppe morgengave, men kjenner eg oss rett blir det vel noko greier likevel.
Scorpina Skrevet 14. mai 2004 #28 Skrevet 14. mai 2004 Vi var også sånn halvveis enig i begynnelsen at noe morgengave skulle vi bare droppe...men nå har det nå seg sånn at bryllupet ble litt biligere enn anntatt så vi tar oss råd til å gi hverandre en liten "ting". Jeg får tatovering hehe.... av han....og han få et litt tykt armbånd (i sølv....tar ikke HELT av altså!!!) med bryllupsdato'n gravert på innsiden. Vet han har sikla på sånn i åresvis så nuuuuh fikk jeg ut finger'n!! Skal forresten hente det til uka
ringblomst Skrevet 16. mai 2004 #29 Skrevet 16. mai 2004 Det som var tenkt som morgengave har han allerede fått, da det passet seg sånn. Han har fått en recliner som han ønsket seg, så på selve morgenen skal han få navneskilt med vårt felles etternavn, etter som det betyr litt for han at jeg tar navnet hans.
Catzy Skrevet 18. mai 2004 #30 Skrevet 18. mai 2004 Jeg ANER rett og slett ikke hva jeg gi ham. Så jeg blir veldig glad for at dere andre skriver inn ( for da kan jeg "stjele" noen tips her og der ) Hva med et pinup-bilde av deg selv? Utført i billakk? Det høres sært ut, men det er to jenter som kaller seg Smaapigerne, som har laget en del pinup-bilder av venner og kjente, og noen på bestilling. De blir superkule, ga et av meg selv til sambo på hans 30-årsdag. http://www.sott.no/utstilling/pin-up2004.htm http://www.sott.no/pin-ups/pin-ups.html Catzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå