Gå til innhold

På tide med en positiv tråd her inne ;)

Krølltopp

Anbefalte innlegg

Ja, det synes jeg virkelig icon_biggrin.gif

Jeg er så forelsket, og kjæresten min er helt fantastisk! Vet dere hva han gjorde!!?

Han er bortreist for en uke på kurs, og så satt jeg her da....helt alene, midt i eksamens-rushet og savnet ham og gruet meg til å måtte legge meg alene i en kald seng.... så tok jeg mot til meg tilslutt, og der, under dynen, fant jeg DEN kjempeoveraskelsen! Et vakkert kjærlighetsbrev, et sukkertøy der det står "I love you", og en av hans T-trøyer icon_eek.gif)(som jeg kunne sove i så jeg kunne "lukte ham" og føle meg tryggere, hihi)

*sukk* Han er så herlig hjerter_rundt.gif

Kan ikke dere også fortelle om søte ting dere overrasker eller blir overrasket med av kjæresten?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes bra ut. Vi trenger litt romantikk i hverdagen icon_smile.gif

En gang jeg var borte fra elsklingen min i tre uker, overasket han meg med blomster, vin og stearinlys når jeg kom hjem. Det var kjempe søtt. Det ble en hyggelig kveld, kan du si.

Stå på gutter. Det lønner seg og komme med slike overaskelser av og til icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Morlock den 2002-06-13 18:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg har skrevet dette før, men en god historie kan vel skrives en gang til..??

Jeg hadde vært hos en venninne og da jeg kom hjem var huset ganske så mørkt. Jeg ble litt skuffet for jeg trodde sambo hadde lagt seg. Men inne i huset var det stearinlys over hele stuen. Han kom mot meg og bak ryggen tryllet han fram en gedigen rose bukett. Han hadde kjøpt alle de langstilkede rosene de hadde i butikken.. icon_smile.gif Videre hadde han lastet ned musikk og brent en cd. En cd full av kjærlighetssanger som skulle fortelle meg hva han tenkte og følte for meg.. icon_smile.gif Han hadde også laget mat, marinert kalkun bryst og fløtegratinerte poteter. Det er noe av det mest romantiske han har gjort for meg!! En liten detalj: jeg drikker pepsi max og på en flaske hadde han laget en etikett hvor det stod: husets vin.. icon_smile.gif

Romantisk!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt da.

Nesten så jeg begynner å savne en kjæreste. En tilnærmelsesvis like romantisk en!

*sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også en partner...av og til, men er blitt vant til å være alene, og synes det fungerer utmerket. Jeg har vært alene i 2 1/2 år nå og ser at jo lenger tid som går, jo mindre har jeg lyst på en partner! Rart, men sant nok, skummelt å tenke på, men jeg har det jo bra! Tror jeg.

Har iallefall ikke lyst på ny samboer, men "ei hand å holde i", hadde vel ikke vært så dumt.

Men foreløpig så klarer jeg meg utmerket! Har forresten mistet litt av troen på denne lykkelige kjærligheten, litt kynisk kanskje, men litt oppgitt er det da lov til å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Krølltopp, jeg ser at du er svært ung enda, og derfor skal du overhodet ikke rakke ned på de som har kommet inn i en fase hvor ting ikke er så rosenrødt som du har det nå for tiden.... din tid kommer, banna bein....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære anonyme "gjest",

Ikke bli sint på meg fordi jeg er ung og har det fint, og har lyst til å skrive om det!

Andre har andre ting på hjertet og skriver innlegg om det, og jeg leser dem ofte med ettertanke.

Jeg rakker da ikke ned på noen.....nå ble jeg lei meg her.....hva er vitsen med å kjefte og irettesette sånn- også anonymt da! :cry:

-Krølltopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å bli sur eller føle seg rakket ned på av Krølltopps innlegg da :x

Tvert i mot - jeg synes gledesspredere av den sorten er noe vi trenger mer av! Jeg er ikke veldig ung, men blir også av og til overrasket av kaffe på sengen, romantiske ting han kjøper til meg - et lite hjerte "bare fordi jeg tenkte på deg" :P

Joda, Krølltopp - du skal glede deg over alt du kan få med deg av romantikk... det er det som gjør hverdagene lyse. Selv om jeg personlig i hvert fall :D - har en masse hverdager som er lyse i seg selv.

Det er sommer - solen skinner - la oss være litt glade i hverandre, for hverandre og på hverandres vegne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krølltopp - ikke vær trist og lei!!...synes du startet en flott tråd, jeg :D

Min samboer er ikke så flink til å kjøpe/gjøre ting han...men han sender iblandt inmari søte SMSer eller skriver brev/kort :D

Det gjør meg gla´ :D

Personlig synes jeg det er koselig å kjøpe frosker til min samboer - bare fordi han er min prins :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...