Gå til innhold

Venninna til flørten sprer rykter om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte ei nydelig jente på fest to uker siden, jeg ble betatt fra første stund og vi fikk ganske god kontakt den kvelden. Vi har pratet sammen stort sett hver dag etter festen Jeg er en litt sjenert gutt og hun er litt stille og rolig også så ting vil nok ikke gå sånn kjempefort uansett.
I helgen var jeg på fest med hennes venner, ei av venninnene hennes likte meg tydeligvis ikke. Hun var ganske kald og frekk mot meg fra starten av kvelden av. Jeg prøvde å prate med henne, men uten hell.
Nå har hun fortalt jenta jeg liker at jeg prøvde meg på henne på festen og at jeg har sendt henne snaps hvor jeg har spurt om nakenbilder av henne. Noe jeg ikke har gjort.
Hun har ikke sagt noe til meg om det enda, men ei annen av venninnene hennes skrev til meg på facebook hva som foregikk. Jeg prøvde å ta kontakt med henne, men har ikke fått tak i henne. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjørre :/

Vi er alle 22 år forresten, selv om det høres veldig ut som fjortisdrama.

Anonymous poster hash: b7eca...fd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hoi å hoi... er det dette 22-åringer driver med nå til dags (burde jeg visst..)

Hun teite venninna var sikkert gira på deg, og ikke fornøyd når du ble gira på venninna hennes. Men snakk med hun du er gira på, så vet hun at det ikke er sant det hun andre sier. Tror jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...