AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg er en jente som driver å trener, prøver å legge på meg muskler får å komme meg noen kilo opp i vekt. Men jeg er ikke så glad i frokost, strever med å få det i meg. Jeg strever også ned å få i meg frukt. Derfor lurer jeg på om jeg drikke en smoothie og kanskje en yoghurt istede ? Kan det være en bra frokost ? Anonymous poster hash: 5de35...14e
Lea2 Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Klart du kan. Men pass på at det er næring i den. En halv banan, litt bær eller frukt/grønnsaker, juice, yoghurt og kanskje litt havregryn gir deg en fullverdig frokost i flytende form.
fuksia Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Jeg pleier ofte å gjøre det. Jeg har ingen matlyst i det hele tatt om morgenen, så det er stort sett smoothie eller ingenting. Funker fint det.
Vill Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Eg lager gjerne smoothie med yoghurt, proteinpulver, blåbær, banan og juice Nam nam!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Eg lager gjerne smoothie med yoghurt, proteinpulver, blåbær, banan og juice Nam nam!Eg lager gjerne smoothie med yoghurt, proteinpulver, blåbær, banan og juice Nam nam! Åssen smak bruker du på proteinpulveret ?Anonymous poster hash: 5de35...14e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Jeg liker heller ikke mat om morningen, så yoghurt, smoothies og banan pleier det å gå i hos meg, så har jeg evt. et mellommåltid før lunsj om jeg har behov for det:) Anonymous poster hash: 97437...de3
Vill Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Eg har melkeallergi, så eg bruker gjerne hemppulver. Det gir jo litt smak, men appelsinjuice dekker greit over
Supraspinatus Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Rå egg i smoothien smaker ingenting og er en fin protein og vitaminkilde. 1
Favole Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du er obs på hva du har i smoothien kan det være en super frokost. Spiser det stort sett hver dag, og har i rå egg, avokado, banan, bær og kokosmelk. Næringsrikt, kjempegodt og mettende! Juice og yoghurt er ofte fullt av sukker, så ville begrenset det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå