Gå til innhold

Droppe frokost å drikke smoothie istede ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som driver å trener, prøver å legge på meg muskler får å komme meg noen kilo opp i vekt. Men jeg er ikke så glad i frokost, strever med å få det i meg. Jeg strever også ned å få i meg frukt. Derfor lurer jeg på om jeg drikke en smoothie og kanskje en yoghurt istede ? Kan det være en bra frokost ?

Anonymous poster hash: 5de35...14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan. Men pass på at det er næring i den. En halv banan, litt bær eller frukt/grønnsaker, juice, yoghurt og kanskje litt havregryn gir deg en fullverdig frokost i flytende form.

Skrevet

Jeg pleier ofte å gjøre det. Jeg har ingen matlyst i det hele tatt om morgenen, så det er stort sett smoothie eller ingenting. Funker fint det.

Skrevet

Eg lager gjerne smoothie med yoghurt, proteinpulver, blåbær, banan og juice :) Nam nam!

Skrevet

Eg lager gjerne smoothie med yoghurt, proteinpulver, blåbær, banan og juice :) Nam nam!

Åssen smak bruker du på proteinpulveret ?

Anonymous poster hash: 5de35...14e

Skrevet

Jeg liker heller ikke mat om morningen, så yoghurt, smoothies og banan pleier det å gå i hos meg, så har jeg evt. et mellommåltid før lunsj om jeg har behov for det:)

Anonymous poster hash: 97437...de3
Skrevet

Eg har melkeallergi, så eg bruker gjerne hemppulver. Det gir jo litt smak, men appelsinjuice dekker greit over :)

Skrevet

Rå egg i smoothien smaker ingenting og er en fin protein og vitaminkilde.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er obs på hva du har i smoothien kan det være en super frokost. Spiser det stort sett hver dag, og har i rå egg, avokado, banan, bær og kokosmelk. Næringsrikt, kjempegodt og mettende! Juice og yoghurt er ofte fullt av sukker, så ville begrenset det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...