AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Sluttet nettopp i jobben og begynner i ny over nyttår. Hadde siste dag der i forrige uke. Der jeg sluttet ble jeg litt kjent med en fyr og det virket som om han var litt interessert tilbake. Siden jeg nå har sluttet der, og ikke noe har hendt mellom oss, hadde jeg igrunnen avskrevet det litt som at det ikke kom til å bli noe (selvom jeg knanskje håpet litt...). Nå sendte han meg plutselig mail med svar på noe jeg spurte om for snart 1 måned siden! Tror dere han bare er sløv og ikke har sett den før, eller tror dere han prøver å få til mer kontakt mellom oss? ps var svar om noe jeg lurte på i forbindelse med den nye jobben, og som jeg vet han hadde veldig god peiling på. Anonymous poster hash: 7515b...50c
OppNedPåAlt Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Åh, den som var tankeleser gitt! Av erfaring prøver jeg ikke å legge noe i slikt. For jeg selv finner mail i min-store-mail-rydding-dag som jeg svarer på selv om det er TO måneder siden jeg burde ha svart... Så kan du heller begynne å lure når han skriver masse mail med deg framover om vær og vind. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå