AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har snakket en del med en fyr på Sukker, vi snakket noen uker både der, på Facebook og telefon før jeg endelig fikk møtt ham i helgen som var. Han bor en liten flytur unna (eller en veldig lang kjøretur...), så treff må planlegges god tid i forveien. Jeg likte ham veldig godt, men vi snakket ikke så mye om oppfatningen vår av hverandre og eventuelt hva som skjer videre før jeg dro. Jeg har bare lyst å avtale neste møte, men han har ikke nevnt noe slik ennå...vi sendte noen sms i går kveld og har snakket på facebook i dag. Han har ikke sagt noe om han likte meg eller om han vil møtes igjen, men han tok nå i hvert fall kontakt... Hva gjør jeg nå? Skal jeg la det gå noen dager (uker?) før jeg spør om han vil treffes igjen, eller kan jeg spørre nå? Eller er det mas? Anonymous poster hash: 8c31a...55d
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Spør han når han har fri helg, når du får vite st han har fri den helga. Da kan du planlegge hva dere skal gjøre. En spennede utflukt i skog og mark? En romantisk aften på en dyr resturant? Det er så mange muligheter. Skulle ønske jeg hadde ei kjærest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå