Gå til innhold

Menn, kan dere kose med hvem som helst uten å ha følelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og meg har en fantastisk kontakt. Når vi er sammen så sitter vi altid tett inntil hverandre, holder hender og stryker på hverandre. Om jeg blir borte noen minutter så kommenterer han at jeg har vært borte for lenge, og ber meg sette meg inntil han igjen. Leser jeg et blad mens vi begge sitter på sofan, så holder han meg i hånden mens han selv ser på TV. Når vi sover så sover vi i skje, og han kysser meg altid på nakken før vi sovner. Jeg er ikke en midlertidig jente, for dette har vart en stund, men vi har aldri blitt en oss. Det gjør meg usikker, jeg er virkelig forelsket i denne mannen, han gjør meg så lykkelig når vi er sammen, men ulykkelig når vi er ifra hverandre. Om det har noe å si så har vi ikke hatt sex ennå, men vi kysser masse og koser hele tiden.

Lurer på om dere gutter kan holde på sånn med en jente over lang tid uten å ha følelser. Eller er dette tegn på følelser?

Anonymous poster hash: d3939...a91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følelser er for barnerov. Menn har dessuten ikke følelser. Det er bare en velstående myte i sin beste prakt.

Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymous poster hash: 4a920...58e

• Liker 1
Skrevet

Har du aldri hatt kjæreste før? Lurer også på alder...

Anonymous poster hash: 60460...802
Skrevet

Jeg har hatt kjæreste før, men de har altid vært tydelige på hva de føler for meg. Jeg er sent i tyveårene, og han er tidlig i tredveårene.

Føler ikke at jeg fikk noen svar fra dere to over her ;)

Skrevet

Vel..

Kanskje du normalt sett bare er en sånn person som alltid ender opp med å lære ting på den "harde" måten da?

Skrevet

Vel..

Kanskje du normalt sett bare er en sånn person som alltid ender opp med å lære ting på den "harde" måten da?

Hehe, kanskje du skal la være å svare når du ikke har noe å svare med. Jeg tåler å få både positive og negative svar, jeg spør for en grunn. Intensjonen din er bare å irriterere og spre kvalme nå!

• Liker 5
Skrevet

Følelser er for barnerov. Menn har dessuten ikke følelser. Det er bare en velstående myte i sin beste prakt.

Du virker i tillegg veldig bitter, ikke min feil at du ikke har opplevd gjensidige følelser før!

Skrevet (endret)

Hvor gamle er dere egentlig?

Det stemmer, menn har ikke følelser. Vi går etter to ting: det vi finner fornuftig og hva det lille hode sier. Hva slags hode som er flinkest til å overtale varierer.

Endret av Halvor
Skrevet

Hehe. Bitter? Kvalme? Ehm. Ja vel. :)

Skrevet

Du virker i tillegg veldig bitter, ikke min feil at du ikke har opplevd gjensidige følelser før!

Føler jeg må beskytte AB58e her .. Ts, du er jo helt på bærtur .. ivertfall sånn som du svarer folk her :) skjønner om han ikke har følelser for deg, unnskyld, men ja ..

Anonymous poster hash: b132c...48e

• Liker 1
Skrevet

Hehe, kanskje du skal la være å svare når du ikke har noe å svare med. Jeg tåler å få både positive og negative svar, jeg spør for en grunn. Intensjonen din er bare å irriterere og spre kvalme nå! Anonymous poster hash: d3939...a91

Hehe. Når jeg ikke har noe å svare med, sier du? Er jeg fullstendig og langt ute på viddene med spørsmålene mine da syntes du?

Intensjonen min er ikke å irriterere i det hele tatt, men det er jo ganske interessant at du blir irritert da.

Det hadde du vel ikke blitt uten noen særlig grunn vel?

Skrevet

Jeg hadde nok vært interessert om det hadde gått så lang tid :)

Skrevet

Nei! Ekte følelser får du av ei som setter pris på ditt nærvær!

Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt sex enda? Kanskje han ikke ønsker å gå inn i et forhold før han vet om det seksuelle klaffer? Jeg synes han høres interresert ut.

Anonymous poster hash: 7ccf5...581
Skrevet

Jeg laget en tråd fordi jeg er usikker på noe, ikke fordi jeg vet svaret selv. De to første som svarte i tråden spurte om alder, jeg svarte pent, men skrev at jeg følte at jeg ikke fikk noen svar. Da skriver en av dem at jeg er en av dem som lærer på den harde måten. Skjønte ikke helt den, men jeg skjønte at det var hyggelig skrevet, og måten hun beskrev menn på er jeg heller ikke enig med. Kan hende denne mannen ikke har følelser for meg, men menn har følelser.

Så skriver en annen AB at h*n han skjønner at personen ikke har følelser for meg. At du kan skrive sånt til folk på nettet og tro at du selv er bedre er latterlig.

Tenkte dere ikke at jeg faktisk er lei meg, at jeg er usikker og spør råd på nettet fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Tenkte dere ikke på at jeg bare ville ha litt veiledning. Dere kunne bare latt være å svare istedenfor å få meg til å bli mer lei meg. Ja jeg er irritert, og ja det skulle ikke så mye til ikveld.

Til dere andre som har svart saklig, tusen takk :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Når jeg ikke har noe å svare med, sier du? Er jeg fullstendig og langt ute på viddene med spørsmålene mine da syntes du?

Intensjonen min er ikke å irriterere i det hele tatt, men det er jo ganske interessant at du blir irritert da.

Det hadde du vel ikke blitt uten noen særlig grunn vel?

Jeg svarte deg pent på hvor gamle vi var. Det andre spørsmålet ditt var om jeg var en person som lærte ting på den harde måten. Hva ønsket du at jeg skulle svare?

Du får synes det er interessant, og ja jeg ble irritert for jeg følte du var ute etter å ta meg med en gang. Har nok å tenke på, ønsket bare å få hjelp med tankene mine. Jeg kunne ha skrevet frem og tilbake med deg hele kvelden, men ikveld orker jeg ikke. Har nok å tenke på fra før, men takk for ditt bidrag.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt sex enda? Kanskje han ikke ønsker å gå inn i et forhold før han vet om det seksuelle klaffer? Jeg synes han høres interresert ut.

Han vil jo, men jeg er redd for å få mer følelser for han da. Hadde jeg vist hvor jeg hadde han så hadde jeg nok hatt sex med ham.

:)

Skrevet

Jeg svarte deg pent på hvor gamle vi var. Det andre spørsmålet ditt var om jeg var en person som lærte ting på den harde måten. Hva ønsket du at jeg skulle svare?

Du får synes det er interessant, og ja jeg ble irritert for jeg følte du var ute etter å ta meg med en gang. Har nok å tenke på, ønsket bare å få hjelp med tankene mine. Jeg kunne ha skrevet frem og tilbake med deg hele kvelden, men ikveld orker jeg ikke. Har nok å tenke på fra før, men takk for ditt bidrag.

Hva jeg ønsket at du skulle svare? Nøyaktig hva du skulle føle for å svare. Evt ikke svare på.

Og joda, naturligvis finner jeg det interessant at det skulle så lite til for å irritere deg?

Du misforsto jo åpenbart intensjonen min, men likevel. Hva du leste er din realitet liksom.

Du spør i topic om følelser. Da lurte jeg litt på, hvordan står det til med følelsene dine oppi alt dette da? Forstår at du er usikker liksom, men følelser blie jo ikke så påvirket av den slags heller.

Jeg hadde følelser for en før. Inntil henne avviste meg på absolutt alle tenkelige måter i godt over et halvt år, (og var faktisk stolt av det hele veien og faktisk) og vips - så bforsvant følelsene mine for henne. :)

Kanskje like greit, siden deres eksistens ble aldri brydd seg om uansett, så det var kanskje derfor deres eksistens opphørte og gjerne.

Følelser. Snodige saker ja som kan gjøre mange mennesker usikre. Det slikt som alle normale mennesker har, men ikke glem at det "bare" er følelser heller da. ;)

Skrevet

Han vil jo, men jeg er redd for å få mer følelser for han da. Hadde jeg vist hvor jeg hadde han så hadde jeg nok hatt sex med ham.

:)

Okay, men da råder jeg deg til å snakke med han rett og slett. Dere har kjent hverandre så lenge nå at tegnene egentlig typer på at han er interessert i mer siden han ikke har stukket. Min bekymring er vel egentlig at han kommer til å gå "lei" etterhvert hvis du ikke viser noe følelser tilbake. Da tenker jeg på forholdfølelser, ikke kose i sofaen. At han tilslutt vil treffe noen som viser de følelsene med en gang. Jeg hadde snakket med han :)

Skrevet

Hva jeg ønsket at du skulle svare? Nøyaktig hva du skulle føle for å svare. Evt ikke svare på.

Og joda, naturligvis finner jeg det interessant at det skulle så lite til for å irritere deg?

Du misforsto jo åpenbart intensjonen min, men likevel. Hva du leste er din realitet liksom.

Du spør i topic om følelser. Da lurte jeg litt på, hvordan står det til med følelsene dine oppi alt dette da? Forstår at du er usikker liksom, men følelser blie jo ikke så påvirket av den slags heller.

Jeg hadde følelser for en før. Inntil henne avviste meg på absolutt alle tenkelige måter i godt over et halvt år, (og var faktisk stolt av det hele veien og faktisk) og vips - så bforsvant følelsene mine for henne. :)

Kanskje like greit, siden deres eksistens ble aldri brydd seg om uansett, så det var kanskje derfor deres eksistens opphørte og gjerne.

Følelser. Snodige saker ja som kan gjøre mange mennesker usikre. Det slikt som alle normale mennesker har, men ikke glem at det "bare" er følelser heller da. ;)

Takk for at du forklarte, og beklager for at jeg svarte deg på en dårlig måte :)

Jeg er nok bare usikker, og kanskje jeg bare må la han gå for jeg har blitt et nervevrak. Jeg er veldig forelsket i ham, så følelsene mine er på plass. Vi har jevnlig kontakt, men siden det ikke har blitt oss etter så langt tid så begynner jeg å bli usikker på han sine følelser, om han i det hele tatt føler noe. Uansett om det "bare" er følelser så er det ganske jævlig når det ikke går veien man ønsker.

Lei for å høre om det som skjedde meg deg, det er trist når sånt skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...