Gå til innhold

Har hun ene i Unge Mødre (litt eldre) kalt barnet sitt Chanel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel på noe annet å se på hadde jeg på Unge Mødre litt eldre på tvn i bakgrunnen her. La merke til at det var ei med to jenter der som bord på gård og hun virka som ei skikkelig grepa og kjekk jente. Men så hørte jeg plutselig at hun kalte datteren sin Chanel?? Kan det stemme?

Anonymous poster hash: 41d4c...01c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Victoria du tenker på? Døtrene hennes heter Charlotte og Chanell.

Anonymous poster hash: 2ee51...306
Skrevet

Minner meg om da han ene sossen i klassen min på ungdomskolen sa høyt ut at han skulle kalle barna sine for Dolce og Gabbana.

*grøss*

• Liker 10
Skrevet

Minner meg om da han ene sossen i klassen min på ungdomskolen sa høyt ut at han skulle kalle barna sine for Dolce og Gabbana.

*grøss*

Men hun her var jo så anti-soss. Virket som ei kjekk og jordnær jente, men så kaller hun datteren sin Chanell.. Merkelig.

Anonymous poster hash: 41d4c...01c

Skrevet

Sikker på at det ikke var Jeanelle da?

Anonymous poster hash: 9b9a7...7bf

• Liker 1
Skrevet

Uttales i alle fall som Chanel, og blir ekstra harry med den dialekta. Hun fremstår jo som flink med barna sine, men for et grusomt navnevalg!

Anonymous poster hash: 97aba...70e
  • Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

Neei, ikke Chanel som i merket, men Chanell! Med dobbelt L!
!!!! Herregud, holdt på å pisse på meg av latter når jeg så det.. Hun hadde også navnet tatovert på håndleddet, så tenker at det er ekte navnet til datteren

• Liker 4
Skrevet

Hva er det med de fyrene som smeller kjerringer som det der på tjukken?? :daane:

• Liker 5
Skrevet

Chanel :hakeslepp: Off…..jeg fatter bare ikke at folk ikke tenker over at barna skal leve med navnene de får utlevert resten av livet. Iallefall til de er 18 og kan bytte navn..

Skrevet

Traff engang ei dama som kalte ungen Ariel..

Folk. Aaaargh

Skrevet

Jeg har en idiotbekjent som kalte opp ungen etter keiser Marcus Aurelius, jenta heter Aurelia.

• Liker 2
Skrevet

Hun skulle velge mellom Chantal eller Chanell. Veit ikke hva som er fælest jeg?

Og hun elsker navnet Titi, tenk det :O

Anonymous poster hash: 85059...9f8

• Liker 3
Skrevet

Er jo ikke noe galt med Chanell? Syns det var et veldig fint navn :) Passer bedre til et menneske enn et produktmerke, spør du meg.

Ariel var litt merkelig, siden det er en tegnefigur, sett bort i fra det er det også et veldig vakkert og unikt navn :)

Heller hete Chanell eller Ariel, enn Olga liksom..

Anonymous poster hash: 3ba5b...ebb
  • Liker 4
Skrevet

Er jo ikke noe galt med Chanell? Syns det var et veldig fint navn :) Passer bedre til et menneske enn et produktmerke, spør du meg.

Ariel var litt merkelig, siden det er en tegnefigur, sett bort i fra det er det også et veldig vakkert og unikt navn :)

Heller hete Chanell eller Ariel, enn Olga liksom..

Anonymous poster hash: 3ba5b...ebb

Hjelpes, nei.

• Liker 12
Skrevet

Det er et etternavn.

Anonymous poster hash: bfeb2...533
Skrevet

Det er et etternavn.

Anonymous poster hash: bfeb2...533

Som har blitt et fornavn kvitt søppel næpskrell gir sin døtre.

• Liker 3
Skrevet

Litt OT: men rota meg borti en fb-side (venn av en venn) som hadde kalt datteren for Alien.. Jaddaa..

Anonymous poster hash: fd088...a90

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje jeg skal kalle datteren min for Dior eller for Prada. Synes det er veldig rart å skulle kalle ungen sin for et designermerker. Uansett om det skrives med dobbel l

Endret av Lillemeg22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...