Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #1 Del Skrevet 11. mai 2004 Hvordan fjerner menn sopp?? Tror kjæresten min har det, jeg får det iallefall etter hvær gang vi har hatt sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #2 Del Skrevet 11. mai 2004 Canestensalve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 gnir man inn greia med den da? hvor ofte? lenge? når er det over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #4 Del Skrevet 11. mai 2004 Så vidt jeg vet må dere ta en kur samtidig - spør på apoteket. Du tar en stikkpille og han bruker salve. Det står garantert i bruksanvisningen hvor mye og lenge han skal smøre. Uansett må dere avstå fra sex til kuren er over - det er viktig. Hvis ikke fortsetter dere å smitte hverandre frem og tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #5 Del Skrevet 11. mai 2004 oki. skal gjøre det. Takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #6 Del Skrevet 11. mai 2004 Bare hyggelig! Får håpe det går over. Et tips til senere, for å gjøre deg mere motstandsdyktig, er å bruke melkesyrekapsler (f.eks Vivag) en gang i blant for å opprettholde god bakteriebalanse i skjeden. Like etter mens er det det ofte greit å ta en slik. Du putter den i skjeden om kvelden og sover med den - da fungerer den optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå