Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Hvordan fjerner menn sopp?? Tror kjæresten min har det, jeg får det iallefall etter hvær gang vi har hatt sex.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 gnir man inn greia med den da? hvor ofte? lenge? når er det over?
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Så vidt jeg vet må dere ta en kur samtidig - spør på apoteket. Du tar en stikkpille og han bruker salve. Det står garantert i bruksanvisningen hvor mye og lenge han skal smøre. Uansett må dere avstå fra sex til kuren er over - det er viktig. Hvis ikke fortsetter dere å smitte hverandre frem og tilbake...
Suzy Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Bare hyggelig! Får håpe det går over. Et tips til senere, for å gjøre deg mere motstandsdyktig, er å bruke melkesyrekapsler (f.eks Vivag) en gang i blant for å opprettholde god bakteriebalanse i skjeden. Like etter mens er det det ofte greit å ta en slik. Du putter den i skjeden om kvelden og sover med den - da fungerer den optimalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå