Gå til innhold

angst av å være alene, angst for å forbli alene/singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har samme følelsen som jeg, angst for å forbli singel? Jeg har to barn. Er kjempegla for det, men jeg er super redd for å ikke ha en mann ved min side...og føler meg unormal som ikke har vært samboer på to år. Noen som har råd til meg for å takle dette bedre? Noen som kjenner igjen følelsene?

Anonymous poster hash: bd3c8...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har samme følelsen som jeg, angst for å forbli singel? Jeg har to barn. Er kjempegla for det, men jeg er super redd for å ikke ha en mann ved min side...og føler meg unormal som ikke har vært samboer på to år. Noen som har råd til meg for å takle dette bedre? Noen som kjenner igjen følelsene?

Jeg er også singel. Jeg har to elskerinner så det ville passa dårlig å ha samboer.

Anonymous poster hash: ac1b5...913

Skrevet

Hahaha to elskerinner.,.oiii

Skrevet

Jeg er også singel. Jeg har to elskerinner så det ville passa dårlig å ha samboer.

Anonymous poster hash: ac1b5...913

Saklig svar til saklig spørsmål.

Skrevet

Lider av det samme som deg, TS. Er redd for å være den som sitter igjen for å møte det uunngåelige helt alene. Uten å ha noen jeg kan møte igjen på den andre siden.

Anonymous poster hash: 9a61a...5ee

Skrevet

Jeg tror vi er ganske mange som kommer til å leve llivet alene. Kunne vi ikke bare slått oss sammen? Syns det er så synd at det skal være slik.

Anonymous poster hash: e93f5...8f1
Skrevet

Godt forslag. Bo i alenemorkollektiv.

Håper du finner deg en gubbe til slutt. Er kanskje noen alenefedre der ute for deg. For meg og mange andre må det være litt av et støkke kvinnfolk om en skal måtte forholde seg til andres barn i det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...