Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt har et godt øye til både meg og ei annen. Vet ikke hvem han liker best av oss. Vet ikke hvordan han oppfører seg ovenfor henne i forhold til meg. Han har mye kontakt med både meg og henne.

Hva skal jeg gjøre for at han skal like meg bedre?

Jeg er jo meg selv, og jeg skal fortsette å være det.

Men noen tips til hvordan jeg kan få oppmerksomheten hans litt mer. Ting jeg kan si og gjøre for å flørte litt.

Hva liker menn å høre? Hvordan liker de at jenter viser interesse? Liker de at vi er veldig direkte?

Hva er deres beste råd, som alltid får en mann på kroken?

Anonymous poster hash: 9f938...591
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen gode råd?

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 74071...56b
Skrevet

Jeg hadde kuttet han ut og funnet en som likte meg fra starten av, ikke flere :)

Anonymous poster hash: 5b8b2...e67
Skrevet

Jeg vet at flere vil si at jeg skal kutte han ut.
Men hva dere andre velger å gjøre angående det, er jeg ikke så interessert i. Jeg kommer ikke til å kutte han ut.

Derfor trenger jeg råd til hvordan jeg kan gå fram for å få han.

Vi er 23 og jobber sammen. Ser han på jobb når vi har samme vakter. Gjerne et par ganger i uken. Utover det snakker vi sammen på sms en del.

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Jeg vet at flere vil si at jeg skal kutte han ut.

Men hva dere andre velger å gjøre angående det, er jeg ikke så interessert i. Jeg kommer ikke til å kutte han ut.

Derfor trenger jeg råd til hvordan jeg kan gå fram for å få han.

Vi er 23 og jobber sammen. Ser han på jobb når vi har samme vakter. Gjerne et par ganger i uken. Utover det snakker vi sammen på sms en del.

Har han møtt den andre jenta, hvis ja - hvor ofte? Har han hatt sex med den andre jenta? Ringer han henne for å snakke i tlf/sender mye sms? Hva er relasjonen mellom de to og dere to?

Skrevet

dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...