Gå til innhold

Billige kjoler på ebay

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sendt deg en Pm :)

Nydelige. Kunne jeg også fått PM m linker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Til dere som har kjøpt kjoler fra Kina: Må dere betale toll på dette? De fleste har jo bare nevnt hva kjolen kostet inkludert frakt. Jeg har kjøpt litt klesplagg på eBay i det siste, og selv om alle disse plaggene kostet under 200,-, så har selgerne uansett markert pakken som gave. Gjorde selgerne det på deres pakker?

Skrevet

Jeg har kjøpt flere selskapskjoler på ebay til 200-400, en skreddersydd til jeg var forlover (kostet 800), og brudekjolen min. Det var riktignok en ekte Maggie Sottero som hadde vært prøvemodell i en nedlagt amerikansk brudebutikk så jeg fikk den for 10% av prisen. Selskapskjolene har varierende stoffkvalitet, men så fort man kommer opp mot 400 og over er de utrolig fine. Flere av kjolene er kjøpt for venninner som har brukt dem som forloverkjoler.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg kjøpte kjole, underskjørt, brudecape og muffe så kom dette på 2300 kr inkl frakt med dhl. Da ble det avtalt med selger at verdien oppgitt på pakken ikke skulle overstige 200 nok. Det gikk bra. Men bestill i god tid, bare i tilfelle pakken skulle bli stoppet og åpnet i tollen og sendt tilbake i påvente av riktig verdi. (Leste før jul at dhl ville sende tilbake pakker som var fusket med), jeg tok sjangsen til tross for haste-bestilling og det var problemfritt. Noen selgere nekter å sende som gave, noen setter ned verdien på pakker på eget intiativ mens andre gjør det ikke. Skader ikke å spørre pent i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...