Jordbærkake Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Kan noen forklare meg hva som er greia med kjoler til under 2-300kr på ebay? Skjønner at dette er kinakjoler, men hvorfor selges de SÅ billig? Noen som har erfaring med disse i det heletatt? Tenker ikke å kjøpe eller noe, er bare nysgjerrig
Tullehøna Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Dårlig kvalitet som regel. Løse tråder, dårlige tråder og billig stoff. Dessuten bruker de mindre stoff pr kineser, fordi de er så små, hehe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Vel, Mor har vært dristig og kjøpt 3-4 kjoler derifra (I 500,- klassen), og de har faktisk vært i imponerende kvalitet! Store cupcakekjoler Anonymous poster hash: 7e654...8f0
tinanana Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har kjøpt min kjole på Ebay til 900 kr, og den er fantastisk! Så man kan være heldig Kvaliteten i stoffet er samme som kjoler jeg har sett i brudesalong, ingen løse tråder og man får den skreddersydd. Alt er jo billigere i Kina, så derfor kan de selge de såpass billige.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har kjøpt min kjole på Ebay til 900 kr, og den er fantastisk! Så man kan være heldig Kvaliteten i stoffet er samme som kjoler jeg har sett i brudesalong, ingen løse tråder og man får den skreddersydd. Alt er jo billigere i Kina, så derfor kan de selge de såpass billige. Selvfølgelig et alt billig det, folk i vesten finner seg ikke i å jobbe 12-timersdager 7 dager i uka, under helsefarlige forhold og til 50 øre timen. Jeg er egentlig ikke noe fan av å moralisere over dette, men det får da være måte på hvor naivt man skal fremstille det.Anonymous poster hash: c5b19...b2b 8
Jordbærkake Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2013 500 og 900kr kan jeg forstå, men en brudekjole med mye stoff til 120kr? Synes det er utrolig rart at de selger den så billig, når de helt klart kan få mer for den.. 1
tinanana Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Selvfølgelig et alt billig det, folk i vesten finner seg ikke i å jobbe 12-timersdager 7 dager i uka, under helsefarlige forhold og til 50 øre timen. Jeg er egentlig ikke noe fan av å moralisere over dette, men det får da være måte på hvor naivt man skal fremstille det.Anonymous poster hash: c5b19...b2b Jaja, det får så være... Mitt valg 1
Anglofil Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Kjøpte brudekjolen min for 1000 kr inkl frakt på eBay. Meget bra kvalitet og ingen løse tråder. Fikk mye skryt for kjolen min. Solgte den for et halvt år siden til noen andre som også synes den var fin. Uansett, det er nok en kombinasjon av billig arbeidskraft, billige materialer osv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Ambefaler deg å lese igennom denne først: http://www.ebay.com/gds/Buyer-Beware-Ebay-Wedding-Dresses-Buy-Smart-/10000000001541164/g.html Buyer Beware, If The Deal Is Too Good To Be True, It Probably Isn't A Deal! You can't buy a fabulous gown on Ebay for $15.37!Anonymous poster hash: c74cd...f28 1
applecider Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Jeg har kjøpt brudekjole på ebay tidligere,til 900 kr og den ser ikke så verst ut men ligner ikke orginalen mer enn ca 60 %. Hvis en brudekjole ligger ute til 120 kr så er som regel fraktkostnaden hevet med flere hundre kroner, salgstriks. Jeg har en brudekjole bestilling inne til produksjon nå, hos et profesjonelt brudekjole-firma i Kina som har egen fysisk butikk og flere nettbutikker,så langt er jeg virkelig imponert over kundeservicen der, veldig profesjonelt. Jeg har sett bilde av hvordan kjolen kommer til å se ut og den blir ca 90% lik orginalen. Kr 1200. Gleder meg
Lukia Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Til dere bruder som har vært fornøyd har dere lyst til å legge ut link? Jeg skal også bestille på nett men har ikke klart å bestemme meg for hvilken kjole enda 1
applecider Skrevet 3. januar 2014 #12 Skrevet 3. januar 2014 Har sendt deg pm;) Kan virkelig anbefale hua_yi_zhang på dhgate.com jeg fikk nettopp min drømmekjole derfra for 1200 kr og alle jeg har vist den til synes den ser helt fantastisk ut og tror den koster mange tusen kroner :D 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #13 Skrevet 3. januar 2014 Noen sier det er dårlig pga det er fra Kina. Derfor så billig. Da må jeg si at de fleste klær som selges i Norge kommer fra Kina. Klær du finner på ebay fra Kina er billig,og har sett samme klærne i butikk i England for en stund siden, til en langt høyere pris. Jeg kjøpte en topp der, og den var fin,god kvaliet. Det jeg glemte når jeg bestilte var at L i Kina er ikke samme som L her hjemme. Toppen kostet 46 kroner. Anonymous poster hash: 972da...7d7
Gjest Armule Skrevet 3. januar 2014 #14 Skrevet 3. januar 2014 Jeg kjøpte nettopp tre kjoler bare for å prøve, og se om størrelsene ble rett. Alle tre var utrolig fine, gode å gå i, uten løse tråder, og til rundt 150 kroner hver inkludert frakt.
Jordbærkake Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2014 Jeg kjøpte nettopp tre kjoler bare for å prøve, og se om størrelsene ble rett. Alle tre var utrolig fine, gode å gå i, uten løse tråder, og til rundt 150 kroner hver inkludert frakt. Brudekjoler? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Er det noen som har linker? Anonymous poster hash: 8ef45...747
applecider Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Er superfornøyd. Link: http://www.dhgate.com/store/ryclothing 1
Teardrop Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har kjøpt et par kjoler på ebay. Bra kvalitet på begge. Dog ikke brudekjoler men fest/ballkjoler. 1
Wonders Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Er superfornøyd. Link: http://www.dhgate.com/store/ryclothing Har sendt deg pm;) Kan virkelig anbefale hua_yi_zhang på dhgate.com jeg fikk nettopp min drømmekjole derfra for 1200 kr og alle jeg har vist den til synes den ser helt fantastisk ut og tror den koster mange tusen kroner :D Nydelige. Kunne jeg også fått PM m linker?? Endret 11. februar 2014 av Wonders
applecider Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Ja, sender deg en pm litt senere rekker ikke akkurat nå! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå