AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Er i ett brudd akkurat nå , men vi "holder"sammen til jul for barna. Men er kommet dit at det er over for vår del (hun er kommet dit ,men ikke jeg) Det jeg lurer på er om hennes oppførsel er "normal" , og husk det er barn i bildet De siste 2-3 uker etter at hun sa at vi var "ferdig"har hun vært på byen og drukket gjerne 3-4 ganger pr uke Like gjerne en tirsdag som en fredag Jeg er bekymret for hvordan det går om det fortsetter Både med ryktet hennes , men og hvordan barna tar det Har sagt at jeg mener at så lenge vi "bor" sammen med barna , så passer det seg ikke å holde på slik (være mer vekke enn hjemme) Hva som skjer når vi er gått fra hverandre og ungene er hos meg er noe helt annet , men inntil da , bør hun ikke heller være hos barna enn på puben ? Har sagt dette , men når ikke fram Hva gjør jeg ? Eller er dette normalreaksjon ( husk at det er hun som går ) Anonymous poster hash: 35b12...eb8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Hun hørtes ut som en helt normal dame. Ingenting å bekymre seg over. Anonymous poster hash: 0b769...0fe
MrUtdannet Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Er i ett brudd akkurat nå , men vi "holder"sammen til jul for barna. Men er kommet dit at det er over for vår del (hun er kommet dit ,men ikke jeg) Det jeg lurer på er om hennes oppførsel er "normal" , og husk det er barn i bildet De siste 2-3 uker etter at hun sa at vi var "ferdig"har hun vært på byen og drukket gjerne 3-4 ganger pr uke Like gjerne en tirsdag som en fredag Jeg er bekymret for hvordan det går om det fortsetter Både med ryktet hennes , men og hvordan barna tar det Har sagt at jeg mener at så lenge vi "bor" sammen med barna , så passer det seg ikke å holde på slik (være mer vekke enn hjemme) Hva som skjer når vi er gått fra hverandre og ungene er hos meg er noe helt annet , men inntil da , bør hun ikke heller være hos barna enn på puben ? Har sagt dette , men når ikke fram Hva gjør jeg ? Eller er dette normalreaksjon ( husk at det er hun som går )Anonymous poster hash: 35b12...eb8 Føler med deg. Det er aldri lett å være mann i en slik situasjon. Kudos for at dere holder sammen i julen. Ikke alle barn som er så heldige... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå