Gå til innhold

Han har begynt å snakke om sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er begynt å bli betatt av en gutt jeg har vært på 3 dater med. Vi har sett film og prata mye sammen. :) Sist jeg var med han var på torsdag, og da kysset vi for første gang, ikke noe klining, men rett før jeg skulle gå. :rodmer:

Neste "date" er på torsdag, og jeg gleder meg mye! Han er utrolig kjekk, snill, veldig sosial og veldig flørtete. Han er også ganske direkte (sier at han er betatt av meg, og snakker veldig åpent om det osv), mens jeg holder mye igjen og forteller han ikke at jeg ikke får såve på nettene pga han ( :fnise:) fordi jeg har vanskeligheter for å åpne meg for noen som jeg ikke helt vet hvor jeg har, har blitt såra før, og vil liksom ikke blottlegge alt veldig tidlig..

Ellers, så prater vi mye sammen på facebook, har små samtaler gjennom hele dagen. Og en ting som jeg ikke helt vet om jeg liker, er at han har begynt å (tulle) om sex osv.. og det gjør meg enda mer usikker. Feks. så prata vi om fine steder i syden i dag, og så sendte jeg bilde av et utrolig fint basseng (med fontener og gud vet hva), så skrev han: Det der er jo perfekt å ha sex i, er du ikke enig?, slike ting har han skrevet de par siste dagene. Er ikke ekstremt mye, men har hendt 3-4 ganger de siste dagene. Vet ikke hvordan jeg skal svare han.. Om jeg skal tulle tilbake (som jeg egentlig ikke føler meg helt komfortabel med enda..) eller om jeg skal bli "sur".

Jeg er ganske redd for at han ikke liker meg på DEN måten likevel.. At han bare har sjamert meg med ord og kliss for å få meg til sengs.. Men på den annen side så bruker han jo utrolig lang tid på meg daglig, skriver sammen veldig mye, og dessuten er han opptatt av når jeg har tid til å treffe han (jeg jobber veldig mye kvelder nå i desember, og han har veldig lyst til å møte meg osv)

Men han er en veldig flørtende person, så har begynt å få litt kalde føtter egentlig. Jeg liker han jo utrolig godt! Veldig lett å prate sammen med, sjarmerende, kjekk, bra rykte osv.. :) Er bare redd for at han ikke vil noe mer.. Er dette normalt å gjøre så tidlig i datingsfasen? Hadde vært en helt annen ting om han hadde sagt slik etter vi faktisk hadde hatt sex, men vi har ikke rota en gang.. :vetikke:

Vet at veldig mange jenter syntes han er kjekk, og kontakter han. Så begynner å lure på om jeg skal fortsette å bli kjent med han, eller om jeg skal la en helt fantastisk gutt gå..

Anonymous poster hash: 59613...a16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg hadde ventet med sex, hadde jeg vært deg. Hvis han vil ha deg, venter han.

Anonymous poster hash: 00f13...3a0
Skrevet (endret)

Lese feil jeg :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg hadde ventet med sex, hadde jeg vært deg. Hvis han vil ha deg, venter han.

Jeg er 19, han er 23. Ja, har ikke planer om å ha sex med han før jeg er hundre prosent sikker på hvor jeg har han. :) Men jeg greier liksom ikke tillate meg selv å fortelle hva jeg føler osv heller, greier ikke å inrømme det for verken han eller meg selv. Redd han går lei av at jeg er så "hard to get" også.. Han har lagt ut alt han liker med meg, gir meg komplimenter og er veldig åpen.. mens det "lengste" jeg har gått er å si at han er veldig snill og koselig å være sammen med..

Skrevet

3 måneder er ikke tidlig i datingfasen :sjokkert: Han begynner vel å bli litt frustrert og vil ha sex, men det betyr ikke nødvendigvis at han bare er ute etter det.

3 ganger! Ikke måneder.. Har bare kjent han i 2,5 uke.

Skrevet

Dere har bare kjent hverandre i 2,5 uker, og du trenger ikke å uttrykke følelsene for han enda. Nå kan dere bare bruke tiden på å bli bedre kjent.

Intimiteten kommer etterhvert, og det må ha bare finne seg i. Kommer an på hvor mye han ympter frampå ang. sex, men du kan si i fra om at du vil vente til du er klar.

Gjest Grapefrukt
Skrevet

Du kan kanskje forklare han at du vil vente til du blir ordentlig kjent med han, da gir han seg sikkert. Lite respons på sex-snakket kan føre til at han slutter, men det kan også skje at han tror du egentlig ikke er interessert i noe annet enn vennskap eller at du ikke har de følelsene for han.

Jeg er som deg, og pleier å si i fra. Det går alltid veldig fint, og de som ikke respekterer det er ikke verdt å kaste bort tid på. Dog pleier jeg å være åpen og flørte ordentlig slik at han med sikkerhet vet at jeg faktisk er interessert i han på alle måter, men ikke er fysisk klar for å ta det steget helt enda.

2.5 uker er ikke lenge, men han er mann og synes sikkert du er kjempe fin og spøker med sex for å "eskalere" litt. Man trenger ikke å være player for å snakke om sex når man er hannkjønn. Det å gi positiv respons på litt uskyldig sex-prat betyr ikke at du må ha sex med han med en gang. Det forventer sikkert ikke han heller.

Hvis du derimot ikke føler deg komfortabel med å snakke om seksuelle ting, uansett hvor uskyldig er det bare å la være. Det at han er flørtete er ikke enstydig med å være player heller. Gi det en sjans! Du har ikke noe å tape på det! :)

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke spørre han hva han vil med relasjonen da?

Skrevet

Tusen takk for svar! Spesielt til deg Grapefrukt, mange gode råd. :hug:

Jeg er såpass interessert at jeg ønsker å bli bedre kjent med han, og holde en lav profil når han prater om sex via face osv.. og om han nevner noe når jeg er med han, så får jeg vel bare si det som det er.

Håper virkelig han ikke er en av de som har lurt meg før.. :(:)

Skrevet

Jeg synes ikke det er galt at man snakker litt sex ved flørting. Folk er litt forskjellige og det trenger virkelig ikke bety at han bare er interessert i det. Jeg har snakket sex tidlig med ca. Halvparten av mine flørter/ekser og gjorde det med ham jeg er sammen med nå også. Jeg er ikke så flink til å respondere selv da.

Anonymous poster hash: 77887...7f0

Skrevet

Jeg er jente, men jeg syns det er helt greit å snakke om sex tidlig i datingfasen. Mesteparten av mennene (har datet/flørtet med tre menn) og to av tre har jeg snakka om sex helt fra starten av. Ser ikke noe galt i det hvis begge syns det er greit. Jeg er åpen om å snakke om sex. Finner det bare spennende og interessant, jeg.

Han jeg dater nå har jg ikke snakket så mye om sex med ennå, men vi har kost og klådd på hverandre. Har nå bare møtt hverandre en gang da, men snakket i tre uker eller noe. Skal møtes igjen til helga og da tror jeg vi kommer til å ha sex... fungerer det ikke, så gjør det ikke. Men jeg tenker at han må jeg bare ha sex med uansett. For en KJEKKAS! Han er ikke bare en kjekkas, han er VIRKELIG en kjekkas. Haha. Kanke gå glipp av det.

Men alle er forskjellige. Betyr ikke a tjeg er useriøs, er nok bare litt "Villere" eller mer care på sex enn det du er. Og så har vi jo forskjellige opplevelser. Men jeg syns du skal spørre han jeg. Rett på sak hjelper ofte. Jeg er aldir redd for å si ifra eller være ærlig om ting og det har ofte hjulpet meg framover!

Var sammen med eksen min i fem år og jeg fikk han fordi jeg var ærlig, rett på sak. Hadde lenge lurt på om han hadde følelser for meg osv og tilslutt gikk jeg lei av å gå rundt grøten hele tida, så da sa jeg som det var og fikk god respons. Vips så var vi sammen ;) Bare et tips!

Anonymous poster hash: cfc48...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...