AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Hva spiser dere når dere får skikkelig søtsug? Har godtestopp nå og pleier og spise en mandarin når jeg får skikkelig, er det sunt egentlig?Anonymous poster hash: 61d8e...241
heiduderborte Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Mandarin er sunt ja, jeg pleier å ta meg noe frukt som deg, og gjør jeg ikke det er jeg i godteskapet fort som f.
Pringle Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Jeg spiser nok mat, bare til måltidene, så variert og god mat jeg bare kan få til, og ikke noe sukker eller ferdigmat, da får jeg ikke søtsug.
Gjest s@nd Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Frukt og grønnsaker er et godt og sunt alternativ, ja! Jeg spiser klementiner/mandariner, eple eller banan når jeg får søtsug
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Drikker en kopp lett-kakao med karamell-stevia dråper. Anonymous poster hash: aa073...2ea
Lea2 Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Eple i biter med kanel... et minutt eller to i micro. Gjerne med litt yoghurt ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Dette hjelper for meg: grønn te-chai (twinings) cottage cheese med kanel cottage cheese med frosne jordbær klementiner alt av frukt grønnsaker og kesam-dip sukkerfrie pastiller dobbel 00 yoghurt tyggis gå meg en tur Anonymous poster hash: 6bfd3...f63
Gjest Grapefrukt Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Sunt fett! Jeg synes at det hjelper ganske mye. Holder meg mett lenger og får ikke den "crave" følelsen som jeg ofte får Spiser kanskje litt mer mat de gangene søtsuget er på sitt verste og jeg ikke vil spise sukker
Isolde Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Har jeg skikkelig søtsug pleier jeg å spise noen rosiner, det funker for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå