Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått summet meg litt, føler jeg for å få ut litt guffe.

Jeg var på julebord med mine nye kollegaer for to uker siden. Jeg er nykomlingen og så frem til å bli litt bedre kjent med folket. Vi leide et lokale, og det ble overnatting der, middag og frokost også.

Jeg ble riktignok sjokkert over hele opplegget, hele fire av mannfolka på kontoret prøvde seg på meg, han ene viste meg til og med penisen sin da jeg var inne på rommet mitt for å bytte sko. Han hadde fulgt etter meg! Han var veldig tydelig på at han ville ha meg med til sengs, jeg har samboer og takket glatt nei! Et par av kollegaene mine som har barn og samboere hadde seg med hverandre..

Jeg fatter ikke hva det er som er galt med folk? Tenker man ikke på den parten som sitter hjemme? hva med barna?

Det hele vil bli svært så merkelig når jeg skal tilbake igjen på jobben i morgen. Det merkeligste var at de mannlige kollegaene mine som prøvde seg på meg, ble rett og slett paffe da jeg takket nei til et ligg med dem. Står det HORE i panna mi? Alle vet at jeg har samboer, og jeg har aldri i livet tenkt til å gå bak ryggen hans!

Jeg sitter med blanda følelser, tror virkelig folket på jobben at jeg er løs? Jeg fatter det bare ikke, hva er vitsen med å være i et forhold når man skal ha seg med alle andre?

Nei det blir ikke noe julebord på meg videre fremover!

Anonymous poster hash: 88728...f14
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, har hatt ferie frem til i dag, er derfor jeg føler at det blir merkelig på jobben for meg i morgen.

ts

Anonymous poster hash: 88728...f14
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Høres nesten ut som om de avtalte dette for å "innvie" hun nye på et vis. Uansett er det ufordragelig og uvelkomment.

• Liker 2
Skrevet

Oi!! Jeg er sjokkert!

Skrevet

Ææææsj, menn er ekle.

Anonymous poster hash: bf110...dae
  • Liker 7
Skrevet

Nå kom jeg plutselig på hvorfor jeg ikke liker å gå på julebord! :daane:

• Liker 14
Skrevet (endret)

Det er sexsjikane.

Innlegget er ryddet.

Irrlys, mod

1) Du kan ikke si noe, og holde avstand fra disse folka. Hvis de er slibrige igjen går du til sjefen og får dem sparket. Sexsjikane er ganske alvorlige greier.

2) Gå rett til sjefen og si hva som skjedde. Tar ikke sjefen det alvorlig, så kan du jo vurdere å oute dem.

Hadde ikke orka en slik "arbeidsplass".

Endret av irrlys
  • Liker 4
Skrevet

Det høres ut som om du jobber med noen idioter uten sosiale antenner...

Skjønner godt at du synes det er kleint å gå tilbake på jobb.

Hadde jeg vert deg, så hadde jeg tatt det opp med de det gjaldt i et formelt møte.

Gjest Chloe87
Skrevet

Grøss! Dette er ikke første gang jeg hører en slik fæl historie om julebord. Er disse julebordene så vanlig? Slik er det ikke på julebordene på jobben min, men jeg er kanskje heldig med kollegaene mine.

Gjest Anastasia
Skrevet

Grøss! Dette er ikke første gang jeg hører en slik fæl historie om julebord. Er disse julebordene så vanlig? Slik er det ikke på julebordene på jobben min, men jeg er kanskje heldig med kollegaene mine.

Føler meg heldig jeg og, som ikke har sleske kolleger. Må være utrolig kleint å komme på jobben etter et sånt julebord?! Håper de har vett til å be om unnskyldning iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken type arbeidsplass er det du jobber på, Ts?

Anonymous poster hash: 77020...875
Skrevet

Derfor drikker vi med måte, hvis det blir noe på julebordet som jeg skal på. Da blir det meg og ei kollega, men da er det seriøst etterpå også. Driver med småflørting på arbeid :)

Skrevet

Ekkelt og ikke akseptabelt. Likevel har jeg kun sett dette skje med damer som er redde for å ikke bli likt, redde for å sette ned foten og signalisere tydelig hva de finner seg i og ikke. Deres manglende grenser blir oppfattet som oppmuntring av mennene. Jeg mener ikke å legge skylden på deg og sier ikke din situasjon må ha vært slik, men hvis det gjentar seg senere i livet ditt kan det være verdt å tenke over.

Anonymous poster hash: 6cd66...3e3
Skrevet

Omg.

Det er på trynet med sånt press. Ikke rart du føler deg rar.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ikke sjokkert når jeg leser det... Samboeren min kom hjem og var veldig rystet over hvordan folk egentlig kunne være. De stod å flørtet og prøvde seg selv om de har kone/samboer og barn som sitter hjemme å passer på barna. Det som sjokkerte meg mest at det var et ungt par 20-21 åra, til og med ho ene der prøvde seg på andre MENS kjæresten var i nærhetene. Vet ikke hva som skjedde, men vet ho prøvde seg i hvert fall. Blir litt oppgitt om hvordan folk er!

Anonymous poster hash: 5ad98...d43
Skrevet

Uff, jeg skal på julebord nå i helga med totalt 134 pers, de aller fleste uten følge, i Danmark!! All mat og drikke er inkludert. Det kommer til å være første og siste gang..

Anonymous poster hash: 46f71...999

Skrevet

Først, jeg føler virkelig med deg. Forferdelig at du må oppleve noe slikt. Helt utrolig.. Virkelig :(

Jeg er mann selv, og tenker akkurat slik som deg også. Blir utrolig trist på vegne av menn, når de kan gjøre noe slikt som arbeidskolleger. Spesielt når de vet at du har samboer og barn. Det er utrolig trist.

Uansett så vil jeg bare ønske deg det aller beste videre. Håper du kommer over sjokket, og at du får støtte og prat med din mann rundt dette. Er stolt over at det finnes slike som deg <3

Anonymous poster hash: 5fe3d...76d
  • Liker 1
Skrevet

Dette er noe som er typisk for over snittet pene jenter utenom julebordet også. Helg etter helg, det ene patetiske mannfolket etter det andre som skal "prøve" seg. Null respekt. Null skam. Gift eller ei? Spiller ingen rolle. Slitsomt.

Og nei, jeg snakker ikke om meg selv, men om en tidligere kjæreste av meg.

Og til ts: Du er en god kvinne som avstår fra slike kryp (selv om det er selvinnlysende å ta avstand, når du har type).

Anonymous poster hash: c6c8e...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...