Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine beste venner er alle i parforhold og ca 30 år. For nyttår så de har planlagt middag og fyrverkeri. Jeg er invitert, men har egentlig ikke så lyst til å dra. Vet det blir sånn parkveld. Synes nyttårsaften har blitt så kjedelig de siste årene, men det var kult før når alle var single og vi hadde fest og drakk champis.

Tenker å reise bort for å feire nyttår alene, hva gjør dere andre single med parvenner på nyttårsaften?

Anonymous poster hash: 71ce9...48d
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ser da ikke noe problem å feire med andre selv om de er alle par.

Er vel ikke en gjeng med fjortiser som sitter og kliner i hvert sitt hjørne, da kunne jeg skjønt det.

Når jeg var singel har jeg enten feiret med andre, eller vært hjemme med redde hunder.

Skrevet

Å være singel på parfest er møkkakjedelig. Så jeg støtter deg i å finne på noe annet. Har du ikke noen andre venner som feirer nyttår?

Du kan også brenne av noen penger og dra til London på nyttårsaften og få en uforglemmelig opplevelse. En veldig sosial by der det er kjempelett å komme i snakk med noen.

Framfor å høre "nå har vi det så koselig, skal vi driste oss til å ta champagne? nå er vi gæærne! ånei, jeg kan ikke ta mer enn 1/2 glass for minsten venter hjemme" osv.

Anonymous poster hash: b3e77...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...