Gå til innhold

Svoger er litt for ærlig med meg ang. kona. Hjelp!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Eg er i en kinkig situasjon...

Eg begynte lett å diskutere med svogeren min på (via facebook) ang. fotballfrue.

Så utav det blå begynner han å sammenligne kona (altså min søster ) med Caroline Eriksen.

Fortelle meg at ho ikke gjør den dritt for å ta av, og at ho ikkje pynter seg for han, at ho gir faen i hvordan hun ser ut.

Søsteren min er ikke unormalt stor, ho finner kle på vanlige butikker og trives med seg selv. Sikkert en str. 44-46.

Eg veit at dei to sliter med forholdet, då han er svært sjalu og kontrollerende.
De har vert gift i over 15 år og har 3 barn sammen.

Men ka skal eg gjere?

Syns det er for drøyt å fortelle søsteren min det.. for ho kommer til å bli veldig lei seg!

Sitat fra diskusjonen:

Det står respekt av ********** som er veltrent og flott, slik vi menn likar det. Slik som fotballfrua, ho er ikkje fotballfrue for ingenting, ho jobbar hardt for det. Det kjem ikkje av seg sjølv. Det er godt for henne, helsa, det er godt for parforholdet, ho har ein mann som heilt sikkert er stolt av henne, det visar lang veg at ho gjer noko viktig for at ting skal vere bra. Du kan berre vere så misunneleg du berre vil, det og lyste lang veg på kommentaren din, men det er lett og sjå at ho gjer noko konkret for at det skal vere slik. Og har garantert ein mann som berre er so stolt.

******** (Kona) skylder heile tia på at ho har fått tre ungar, det er berre så inn i helvete bullshit, ho gjer INGENTING for å prøve å gå ned på ein ordentlig måte, DET tjukke smørlaget på skivene, masse majones ,det byr meg så jevlig i mot, det har hendt eg har gått frå bordet...,kvalmande...

og fottballdama ser jevla lekker ut, eit kvinnfolk som ein kan vere stolt av, som det visar på at ho gjer ein innsats for å halde seg fin og lekker både for seg og mannen sin

Og gir henne sjølvtillit nok til å legge ut eit slikt utruleg lekkert bilde av seg seg sjøl

ein snur seg to gangar etter slike, men det er deira eigen forteneste

Anonymous poster hash: c85fb...4e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til søsteren din. For en fjott!!!!

Anonymous poster hash: c1bec...acf

• Liker 11
Skrevet

Hadde min søster fått høre dette av min mann uten å si noe, hadde jeg ikke tilgitt henne på minst tre år!

• Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Hadde aldri sittet og hørt på noen snakke sånn om noen jeg står nære. Usikker på hva jeg ville sagt til søstra, men hadde i det minste bedt ham om å holde kjeften sin om dette til meg. Hadde sagt at hun er i alle fall bra nok for meg, så pisset sitt kan han spre andre steder om han må.

• Liker 2
Skrevet

Eg fortalte han akkurat hva eg mente om saken! Sa det var respektløst og stygt gjort av han!
Sa og at hadde eg fått vite at min samboer sa noe slikt til andre, så hadde eg blitt skikkelig lei meg.
Da fekk eg tilbake: Hvorfor det? Fordi det er ærlig?

Det er jo så stygt gjort!
Samtidig vil eg gjerne at ho skal komme seg utav det eg mener er eitt usunt forhold.. Men eg hadde blitt knust om det hadde vert meg det var snakk om!

Samtidig hadde eg blitt drittforbanna om min egen søster ikke hadde sagt noe.

Skrevet

Jeg ville videresendt uten tvil!!!

• Liker 1
Skrevet

Tja kanskje spørre han om han er mann nok til å si det til henne det gjelder? Så kan hun få avgjøre om dette er noe hun bil leve i? Sånne mannfolk som han der er ihvertfall IKKE noe for meg, og jeg hadde droppa han som ei heit potet om vi så hadde både hus, hjem, barn, whatever, fullstendig respektløs mann!!!!

Anonymous poster hash: f444e...1f3

• Liker 2
Skrevet

Jaja.....er han er som han fotballspilleren hun da,s er med da? Er han rik,flott å se på,har fint hus og flotte klær?

I think not, så han kan da heller fikse seg selv før han klager på andre;)...

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde besøkt min søster hadde jeg vært deg og vist henne sitatene hans, så hun kan komme vekk fra det svinet av en mann hun har.

Anonymous poster hash: e7e35...fa9

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvordan ser denne guden av en mann ut da?

På generelt grunnlag - uten at jeg på noen måte vi dømme din søster som jeg ikke aner noen ting om - vil jeg si at det er viktig å pynte seg for hverandre, også etter 15 års ekteskap.

Som du ser av min ticker er også jeg overvektig og det har tatt meg lang lang tid å komme dit at jeg får gjort noe med det. Jeg kan ikke en gang skylde på tre unger - men tre røykeslutter har satt stygge spor, i tillegg til et innaktivt og usunt liv. Det er imidlertid jeg som må gjøre noe med det og finne motivasjonen til det, og all verdens sure kommentarer fra andre hjelper ikke meg til å bli motivert.

Jeg synes ikke en mann som ønsker seg en tomhjernet gås som Fotballfruen skal fortsette i et forhold når standarden han setter er så langt unna det hans kone setter. Men det er trist at Fotballfruen blir denne standerden - hun hvis eneste oppgave i livet er å selge seg selv som et ikon og som bruker all sin tid på å stelle seg og dulle seg. Jeg gleder meg til å se flatmagede tuppen etter våkenetter uten søvn - kan hun ikke ta bilde og sende ut da. Nei, jeg er ikke misunnelig, for jeg tviler på at det hun holder på med er sunt. Og det er i hvertfall ikke sunt at hun skal bli en målestokk for hva andre kvinner skal klare og hvordan de skal se ut.

Det beste rådet du kan gi din søster er en lang prat med henne om hvordan hun har det, og om hun pynter seg for mannen, steller seg, ordner håret etc. Eller om det er verdt å fortsette i et forhold med en mann som er så slem.

Skrevet

Du må vise henne det han har skrevet, uten tvil. Hun trenger sikkert bekreftelse på hva slags dritt hun er sammen med, sånn at hun kan komme seg vekk.

• Liker 2
Skrevet

AlinaX:
Han er ikke noe videre pen. Søsteren min er mye penere enn han for å si det sånn. De er bønder og er absolutt ikke alltid han er like ren og pen når han kommer inn til middag.

Søsteren min er ikke noe sjusk.
Ho bruker rene kler, er til frisøren hver 3.mnd ca, bruker ikke sminke til vanlig, følger ikke med på moter da, men kler seg i praktiske kler. Noe som er naturlig når du bor på en gård og har ein aktiv jobb ved siden av.

Kan også nevne at han vil ho ikke skal jobbe. Mener at ho bør trappe ned og vere meir heime å sysle i hjemmet.

Ho har ei fantastisk utstråling og er godt likt av alle!
Utadvendt og sosial.

• Liker 2
Gjest Chloe87
Skrevet

For en tulling av en mann! Hvis hu liksom er så fæl så får han gå fra hu da!

Skrevet

Er akkurat det eg mener og..
Hadde han hatt en grunn til å klage er det da en ting.. men eg ser ikke det han klager på.

Kontrollerende og eiesyk er han.
Ringer heile tiden og spørr kor ho er, er ho for sein fra jobb er jo det nesten en dødssynd.. og blir han sur om ikke middagen står på bordet når han kommer inn fra gården? JA!

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hjelp søsteren din å komme seg ut av forholdet

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

Er akkurat det eg mener og..Hadde han hatt en grunn til å klage er det da en ting.. men eg ser ikke det han klager på.Kontrollerende og eiesyk er han.Ringer heile tiden og spørr kor ho er, er ho for sein fra jobb er jo det nesten en dødssynd.. og blir han sur om ikke middagen står på bordet når han kommer inn fra gården? JA!Anonymous poster hash: c85fb...4e6 Anonymous poster hash: c85fb...4e6

Utifra hva du forteller virker han jo som en kontrollerende j*vel, en slik mann kan ikke søsteren din være med! Ps: Søsteren din får klage over at han ikke har kropp som Brad Pitt!
Skrevet

Ville ikke sagt noe til søsteren din. Det vil sannsyligvis såre henne veldig.

Duste-svogeren ser sikkert ikke akkurat topptrent ut han heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...