AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Flere som har det forholdet til samboeren sin? Kan ikke leve med, men heller ikke uten. Noen ganger elsker jeg samboeren min, andre ganger "hater" jeg samboeren min. Jeg blir kalt mye stygt når vi krangler, og det går inn på meg. Men når vi ikke krangler har vi det veldig bra. Samme humoren, interessene og sånn. Vært sammen i 5 år. Det er slitsomt. Krangler hver eneste dag, jeg tror jeg holder på å bli gal av det vet ikke hva jeg skal gjøre med det, om jeg skal gjøre noe med det. Flere som har det sånn, eller stikker alle nå til dags av med en gang de krangler? Anonymous poster hash: 81a82...1c9
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Autokorrekt gjorde overskriften feil! Skulle være: With or without you Anonymous poster hash: 81a82...1c9
MrUtdannet Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Søk hjelp! Dere har vert sammen i fem år, og har da en historie med både gode, og mindre gode minner. En god terapaut kan hjelpe dere med å filtrere disse minnene, og gjennom samtaler, og dertil bedre forstålese dere imellom, muligens hjelpe dere på vei til at disse kranglene oppstår. Venter dere for lenge, og her snakker jeg av erfaring, så kan det komme utsagn og "dritt" som vil ødelegge ytterligere for dere. Veldig ofte er dette ord eller handlinger som parten ikke helt forstår at har den ødelegeggende effekten som det har. Særlig, tør jeg påstå, gjelder dette menn. Denne arten har en tendens til å tro at en krangel er over og avklart i det øyeblikket diskusjonen opphører. For fremtidens, og den helt sikkert eksisterende kjærligheten dere i mellom sin skyld; Plukk opp datamaskinen, og søk "familierådgivning" eller "parterapi". Hva har dere å tape? Ønsker dere lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå