AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Kjøpte en jakke på nett som varmer skikkelig godt, og prisen var ganske bra også. Problemet er bare det at selvom den er størrelse small så ser den ut som den er størrelse large. Så når jeg går med jakka så ser det ut som jeg har kjøpte noe som er 2-3 størrelser for stort for meg.... Det finnes ikke noe så varm til den prisen(hadde rabattkode osv), selve jakka er fin (men ser for stor ut). Den varmer skikkelig godt altså. Om jeg skal ha noe av samme kvalitet må jeg regne med å betale det dobbelte... Jeg er nesten 30 år, og mann og er egentlig ikke kjempeopptatt av mote men vil jo gjerne se OK ut. Bør jeg beholde jakka? Anonymous poster hash: 2fa96...209
rockie89 Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 høres ut som du egentlig er ganske fornøyd med den, bortsett fra at den er litt for stor. da får du jo godt plass til litt større gensere under også? =). jeg tror jeg ville beholdt den jeg
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 høres ut som du egentlig er ganske fornøyd med den, bortsett fra at den er litt for stor. da får du jo godt plass til litt større gensere under også? =). jeg tror jeg ville beholdt den jeg Jeg er ganske fornøyd med hvor god og varm den er, den er også veldig behagelig. Tror kanskje jeg skal gi den en sjanse....kalde og mørke vintre er kanskje ikke årstiden man bør tenke mest på mote. Anonymous poster hash: 2fa96...209
rockie89 Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 har selv en jakke som sikkert er 2 størrelser for stor og har ingen form så enig med deg, viktigste er at den ser noenlunde fin ut og at den er god og varm . jeg har en annen kjempe fin vinterjakke, veldig stilig som kosta en del, men bruker den aldri nå som det er så kaldt. da går jeg får den store tjukke, og gode:)
MsMax Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg liker at vinterjakker er for store :D Bruker egentlig str 38 i overdeler, men vinterjakke kjøper jeg i str 40-42, mmmm, varme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå