Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 22 år og har vært sammen i 6 måneder. Jeg er av typen som har brukt samme Nokiatelefon siden videregående og har derfor ikke hengt helt med på de nyeste appene osv. Kjæresten min har den siste tiden brukt noe som heter Tinder og jeg har ikke lagt meg så mye opp i hva det er, men da jeg i forbifarta sa til en venninne at han bruker Tinder til å chatte med venner fikk hun helt sjokk og sa at det KUN blir brukt til å flørte:( Er det drøyt å bruke Tinder når man har kjæreste?

Hilsen Jente 22 år

Anonymous poster hash: a3ad8...afc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er drøyt.

Fant kjærsten til en bekjent der her om dagen, og synes det var ganske så guffent egentlig.

Anonymous poster hash: f75ed...f3a
  • Liker 17
Skrevet

Tinder er det nye stedet for å finne seg sexpartnere enklest mulig. Så det er ikke så mye spørsmål om hva han bruker den til

Anonymous poster hash: 9ce4d...bc1
  • Liker 9
Skrevet

Men hvordan blir appen brukt? Hadde jeg bare hatt en smarttelefon så kunne jeg lastet den ned selv og sett det med egne øyne, men jeg har jo bare denne lille dritten til å ringe og sende sms med.

Anonymous poster hash: a3ad8...afc

Skrevet

ja synes det er dårlig gjort :( få han til å kvitte seg med den, ellers logger du deg inn å ;P

• Liker 2
Gjest Lincoln
Skrevet

Hvis vennene hans er ukjente jenter som søker sexpartnere så ja, da bruker han det til å chatte med venner.

• Liker 10
Gjest Awzm me
Skrevet

Kan du ikke si hva du har hørt, og spørre hvorfor han er der?

• Liker 2
Skrevet

Tinder er en side hvor folk flørter og kanskje treffes for sex. ikke noe mer. de er ikke der inne for å få venner ettersom jeg har skjønt.

Anonymous poster hash: 5cf3d...cd2
  • Liker 1
Skrevet

Ja det er drøyt. Hvorfor skal en som er i forhold ha en sjekke app? Det er på lik linje som om du hadde funnet han på match.com eller sukker.... Uaktuelt for min del. Venner kan han prate med på facebook.

• Liker 1
Gjest Grapefrukt
Skrevet (endret)

Tinder er en app der man får opp bilder av jenter innen en viss km-avstand. Altså sitter kjæresten din å trykker på hjerte på de jentene han synes er fine (i nærområdet) og X på de som ikke er fine nok for han. Når noen av disse jentene han har likt trykker hjerte tilbake kan de begynne å chatte.

For å være ærlig høres det ikke så lovende ut. Tro oss det er INGEN som snakker med venner på den appen. Hvis han ikke har forandret settingen til "søker menn" og trykker hjerte på kompiser for å snakke..

Jeg hadde aldri tolerert dette. Lykke til TS :hug:

Endret av Grapefrukt
  • Liker 4
Skrevet

Ja. Tinder er sexapp, det er ikke vits i å si noe annet. Ikke ok!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant en jeg kjenner innpå der som er gift.. Forstår virkelig ikke hva opptatte folk gjør der. Er helt klart en dating app.

• Liker 1
Skrevet

Ja det er drøyt. Hvorfor skal en som er i forhold ha en sjekke app?

Kanskje han er naiv og ikke skjønner at det er fy-fy :Nikke:

Skrevet

Kanskje han er naiv og ikke skjønner at det er fy-fy :Nikke:

Det er heller tvilsomt. Man er ikke naiv om man ikke skjønner det, da er man bare uintelligent og dum :klaske:

Long time no see btw :nisseblunk:

• Liker 2
Skrevet

Bare for å presisere: tinder er ikke en app hvor man snakker til venner. Appen viser deg profilbildet til tilfeldige folk i nærheten av deg, med mulighet til å trykke "ja" og "nei"og det er kun mulig å chatte med noen hvis begge to trykker "ja" uavhengig av hverandre.

Nå skal det sies at en del folk laster ned appen kun på tull, fordi den er omtalt i media osv. Men bare så det er klart så brukes den primært til flørting!

Anonymous poster hash: 5176b...03e
  • Liker 2
Skrevet

jeg har type, men registrerte meg der sammen med noen venninner for å se hva dette var.. skjønte fort at det ikke var noe for meg, så jeg slettet det. Men mange jeg kjenner henger der for moroskyld, for å se bilder av alle disse rare folka som tar tinder seriøst. Ingen av mine venner er der for å finne seg en sexpartner akkurat, det er kun tidsfordriv på gøy. Litt som å sitte på chatroulette egentlig. Spør typen din hva han gjør der, det kan hende det bare er på gøy!

Hvis han driver og prater og flørter med jenter der ville jeg nok heller vært skeptisk

• Liker 1
Skrevet

sex-app? og jeg som lastet den ned for morroskyld! :bond:

Skrevet

Jeg har allerede 30 talls damer på tinder. 3/4 er kun etter ons

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...