Gå til innhold

Klær som skjuler magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til type snitt/plagg som skjuler magen? :) har feit hengemage jeg ikke er stolt av. Da jeg var i byen og handlet idag, merket jeg at det nesten ble for mye for meg, liker ikke klærne jeg har, tør nesten ikke ta av meg jakka.

Anonymous poster hash: 86097...661

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det finst veldig mykje bra hold-in undertøy! Kan på det varmaste anbefale Lindex sine hold-in truser..

www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/7028505/High-waist-shapingtruse/?styleId=49833440

Denne lepardfarga, men finst i svart og kvit og.

De skjuler godt, og første dagen eg hadde de på fikk eg 3 spm fra 3 forskjellige om eg hadde gått ned i vekt!

Skrevet

Takk for tips :) har hold-in undertøy, men synes det er så stramt. Selvom det er riktig strl. Men kanbefynne å bruke det da, hvorfor tenkte jeg ikke på det :)

Anonymous poster hash: 86097...661

Skrevet

For meg fungerer noe med snitt rett under bysten. Dvs ettersittende over bysten og rett ned under, uten innsving (empireliv?). Ulempen er at noen/mange av disse plaggene kan se litt "gravide" ut, men de viser i alle fall ikke magefettet.

Ellers er det fint å ha en topp med en åpen jakke over eller noe i hullstrikk som er litt romslig over en litt trangere topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...