aowi Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Pappa har fått beskjed om at han har høyt blodtrykk og at han bør forandre kostholdet sitt... noen gamlinger tror de vet alt og tør ihvertfall ikke spørre kvinnelige leger.... :-? så da må døtre trå til... Hva bør man ev. bør ikke spise? Hva annet er lurt for gamlingen? ift til trim og sånne ting?
14062003 Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Han burde ha fått grønn resept av legen sin. Se om du finner noe om det på nett, Ellers vil jeg tipse om www.blodtrykk.info
aowi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2004 Han burde ha fått grønn resept av legen sin. Se om du finner noe om det på nett' date=' Ellers vil jeg tipse om www.blodtrykk.info[/quote'] Takk for sidene :bukke: blodtrykket var ikke farlig høyt ennå men han burde gjøre det han kunne for å normalisere det, var bedriftshelsetjenesten så om han skulle på grønn resept måtte han gått til sin faste lege... fali det Jeg får ta med gammelen ut og gå , og redusere saltbruket hans (for det er høyt!!) så ut som om kosthold og trening var det beste for å bedre blodtrykket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå