Gå til innhold

Blikkfang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Skal delta på mitt første julebord om få dager og trenger litt hjelp til å blomstre:)

Vil si jeg er litt grå mus på jobb, mye har med uniformen vår å gjøre men også arbeidstidene gjør at jeg har generelt lite med kollegaer å gjøre.

Hva gjør jeg for å syntes i mengden? :)

Anonymous poster hash: 49a7e...b22
Videoannonse
Annonse
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Make over og hårfiks hos frisør? En kjole med fin farge, som komplimenterer huden. Kanskje litt tan, hvis du passer med det. Et par classy sexy pumps? Pleier ikke å være mye mer enn uvante farger ingen har sett på deg før som kan virke som blikkfang.

Ta en skikkelig "deg-dag" og fiks negler og hele pakken. Selvtillit er jo et blikkfang i seg selv :)

Skrevet

Vise mye cleavage, kort kjole, litt parfyme, og det skal nok syntes blant mengden

Anonymous poster hash: 716f0...f16

Skrevet

Make over og hårfiks hos frisør? En kjole med fin farge, som komplimenterer huden. Kanskje litt tan, hvis du passer med det. Et par classy sexy pumps? Pleier ikke å være mye mer enn uvante farger ingen har sett på deg før som kan virke som blikkfang.

Ta en skikkelig "deg-dag" og fiks negler og hele pakken. Selvtillit er jo et blikkfang i seg selv :)

Går alltid i sort! :o

Har gått til innkjøp av en kongeblå kjole. Kanskje den vil gjøre susen hehe:o

Skrevet

Vise mye cleavage, kort kjole, litt parfyme, og det skal nok syntes blant mengden

Anonymous poster hash: 716f0...f16

Viser ben, og litt rygg så cleavage er utelukket:P Vil at den skal være tekkelig og.

• Liker 1
Gjest Grapefrukt
Skrevet

Går alltid i sort! :o

Har gått til innkjøp av en kongeblå kjole. Kanskje den vil gjøre susen hehe:o

Når de ser deg i noe annet enn sort kommer de nok til å titte litt ekstra ;) Går fortsatt an å fikse hår, negler, ny type sminke, smykker/sko for prikken over i-en, hvis man føler for det. :)

Skrevet

Når de ser deg i noe annet enn sort kommer de nok til å titte litt ekstra ;) Går fortsatt an å fikse hår, negler, ny type sminke, smykker/sko for prikken over i-en, hvis man føler for det. :)

Skal freshe opp fargen i løpet av uken:D Takk for tips..Sko har jeg valgt, men smykker er jeg ikke helt dreven på.

Neglestell skal jeg også få ordnet:D

Skrevet

Alle tips tas imot med stoooor takk.

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på kopiretten og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

En fin veske hjelper alltid på og kan brukes etter julebordet og :)

Skrevet

Kan vi få se bilde av kjolen? Da blir det kanskje enklere å gi gode tips :)

Anonymous poster hash: bb772...603
Skrevet

Oppsatt hår, rød leppestift, en kort kjole som fremhever kroppen og svarte, høye pumps!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...