AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg skal ha en ny skjerm på kontoret mitt. Mye kontorarbeid, bilderedigering, litt filmtitting, og av og til spiller jeg litt. Har lest en del om pro og contra, og innser at TN-panel har noen ulemper. Blant annet fargegjengivelse og innsynsvinkel. Førstnevnte er uheldig mht bilderedigering, det andre fordi jeg ofte slenger meg over i sofaen med trådløs tastatur, står og ligger osv. - jeg flytter rett og slett på meg. Men så er jeg også gjerrig som faen da...og her er en TN-panel skjerm som har fått til dels gode anmeldelser, og som har en uslåelig pris: http://www.komplett.no/aoc-24-led-e2462vwh/795604 AOC 24" LED e2462Vwh har full HD, høy kontrast, veldig rask bildeoppbygging og et passe lekkert design. Egentlig sitter jeg på gjerdet for å kjøpe denne, og har gjort det i seks uker, men den har ikke kommet på tilbud ennå... Skal jeg bli svak og kjøpe Komplett sitt flotte tilbud? Anonymous poster hash: 08661...28b 1
Ona IX Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 forskjellen er nok så liten at du ikke tenker noe særlig over det hvis du kjøper den "billige", jeg ville ihvertfall gjort det. og de 595kr som blir igjen kan du bruke på tull og fanteri! jeg er supergjerrig selv, aldri i livet at jeg hadde gitt dobbel pris for å få IPS over TN! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Takk for svaret! Lurer litt på hvordan forskjellen ser ut i virkeligheten, men jeg tar meg aldri tid til å gå på en el-butikk. Reagerer også allergisk på den typiske Elkjøpselgeren... Men så ille som en bærbardisplay er vel ikke TN-panelene lenger?Anonymous poster hash: 08661...28b
Ona IX Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 tn panelene er helt ypperlige, du hadde sikkert sett forskjellen i butikken, men når du har dem med hjem vil du sikkert ikke legge merke til det.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Nå har jeg fulgt ditt råd og kjøpt skjermen. Spent på hvordan det ser ut når den kommer i hus! Anonymous poster hash: 08661...28b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Nå har skjermen kommet i hus. Foreløpig er jeg veldig skuffet, fargegjengivelsen er elendig og ghosting er til stede til tross for avslått "overdrive". Svart er foreløpig lysegrått. Jeg trykker meg litt att og frem gjennom innstillingene, men har ikke klart å få fargene rett enn så lenge. Men dette skal kunne gå. Og hvordan kan jeg spille på skjermen? Anonymous poster hash: 08661...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå