Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant på noe med en gutt på torsdag, kjenner han ikke spesielt godt fra før av, men det var han som tok initiativ til å finne på noe og det gikk kjempebra, så var vi litt sammen på fredag, også møttes vi på lørdag og jeg sov over hos han etter vi hadde vært ute, og da hadde vi også sex (too soon? haha).

Vi har det veldig hyggelig sammen, og koser masse og føler at begge parter er veldig avslappet rundt hverandre, selvom vi ikke har kjent hverandre spesielt lenge.

Var en tur hos han igår kveld og da koset vi bare og snakket egentlig, men nåå er helgen over og begge to har litt mer å gjøre, men jeg tenkte kanskje jeg skulle sende en melding og bare spørre om hva han gjør, men er veldig redd for å virke slitsom samtidig som jeg vil snakke litt med han bare! Det er jo ganske mye å henge sammen 4 dager på rad etter date én liksom. Hva tenker dere om dette egentlig, og hadde dere gutter syntes at det var bedre hvis jeg ventet litt med å sende melding?

(Føler meg superteit som lager en sånn tråd, but whats a girl to do)

Anonymous poster hash: 92447...da1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, det skjenner jeg:) litt vanskelig men vent, eller eventuelt send litt sexuelt sms, guter liker de:)

Anonymous poster hash: edc6c...682
Skrevet

Vel. Send en melding du.

Hvis det hele blir ødelagt fordi du sender én melding for mye, eller fordi du blir litt for innpåsliten, eller fordi du gjør hva som helst feil egentlig, fordi ingen er perfekte tross alt så folk driter seg jo ut stadig vekk.

Poenget er, hvis noe så lite vil klare å ødelegge da "så mye", så var det ikke "så mye" i utgangspunktet heller.

Og skulle det hele ryke av bagatelle, så er det like greit at det ryker med en gang. Jo før, jo bedre da. :)

Anonymous poster hash: 4bfff...0ad
Skrevet

Vel. Send en melding du.

Hvis det hele blir ødelagt fordi du sender én melding for mye, eller fordi du blir litt for innpåsliten, eller fordi du gjør hva som helst feil egentlig, fordi ingen er perfekte tross alt så folk driter seg jo ut stadig vekk.

Poenget er, hvis noe så lite vil klare å ødelegge da "så mye", så var det ikke "så mye" i utgangspunktet heller.

Og skulle det hele ryke av bagatelle, så er det like greit at det ryker med en gang. Jo før, jo bedre da. :)

Takk for svar, og ja - er enig i det du skriver. Er bare det at jeg faktisk liker han, og derfor ikke vil virke irriterende i starten liksom, vanskelige greier altså :fnise:

Skrevet

Takk for svar, og ja - er enig i det du skriver. Er bare det at jeg faktisk liker han, og derfor ikke vil virke irriterende i starten liksom, vanskelige greier altså :fnise:

Hihi. Hvem vet, kanskje du allerede har gjort det for alt vi vet. :fnise:

Uansett, klarer du å ødelegge det sånn, eller med noe annet, så hadde det ikke tålt stort når det virkelig hadde trengt det heller, for å si det slik.

Så sånn sett kan du gjøre akkurat som du vil ! :)

Hvis det blir ødelagt, så er det good riddance. Det var ikke verdt en dritt uansett da.

Og hvis ikke, så kan du jo bare fortelle vedkommende at du normalt sett ikke er slik.

Uansett hva du har gjort, fordi da kan han jo heller forholde seg til hvordan du da normalt sett hadde vært - selv om han selvsagt ikke vet hva det innebærer. Men det trenger ikke å bety så mye, fordi det kan jo vedkommende da eventuelt få muligheten til å finne ut av. Altså, hvis man ser bort i fra virkeligheten og alt som har skjedd, hvordan folk er og hva de gjør, og så bare later som det ikke har skjedd engang, så bare går videre med en "ny" start. :laugh:

Ved utroskap f.eks, fungerer denne sikkert ganske greit også. Skulle man være utro (og ikke notorisk), så kan en jo bare si at..

Har det noe å si da? Dette er jo ingen refleksjon av hvordan jeg er normalt sett. :)

Også går man videre.. Og later som ingenting har skjedd, fordi det ville jo ikke ha skjedd normalt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...