Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min ble født uten evnen til å ønske seg noe til jul, har alt han trenger og har vanskelige interesser.

Han er 24 år, tobarnsfar, forlovet, interessert i bil, jakt, båtliv og turliv generelt. 100% gjennomsnittlig kjernekar. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe et par bukser som var både billige og pene, men de lages ikke lenger så det fallt ut. Budsjettet er på samlet ca 500kr.

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med abonnement på et friluftsliv-blad?:) Villmarksliv for eksempel. Noen gadgets til bilen, handsfree f.eks.

Anonymous poster hash: dcaf0...765
Skrevet

Hadde kjøpt noe fritids/frilufts/jaktutstyr

Enten "gadgets", kokeutstyr eller klær av ett eller annet slag. Kanskje høre hva butikkene som selger sånt anbefaler og sørge for bytterett om han allerede har det du ender opp med.

Skrevet

Multiverktøy, i form av Leatherman eller Victorinox? Han vil garantert få bruk for en, og de varer livet ut! :)

Skrevet

Ullvang rav eller en annen god ullgenser, en mann som liker friluft får aldri en ullgenser for mye!

Anonymous poster hash: fb4dc...a5a
  • Liker 2
Skrevet

Band-tskjorte?

God idé, men han er dessverre av typen som ikke har noen spesiell interesse for musikk utover bakgrunns- og festemusikk.

Hva med abonnement på et friluftsliv-blad? :) Villmarksliv for eksempel. Noen gadgets til bilen, handsfree f.eks.

Anonymous poster hash: dcaf0...765

Han abonnerer allerede på Villmarksliv faktisk :fnise: Men abonnement i seg selv var en god idé, det må jeg kikke på. Når det gjelder gadgets til bilen så eier han nok alt som noen gang har blitt laget, så der er det lett å bomme.

Hadde kjøpt noe fritids/frilufts/jaktutstyr

Enten "gadgets", kokeutstyr eller klær av ett eller annet slag. Kanskje høre hva butikkene som selger sånt anbefaler og sørge for bytterett om han allerede har det du ender opp med.

Gadgetsmannen har som sagt alt av gadgets, men lurt å høre med en butikk ja! Det må jeg gjøre.

Multiverktøy, i form av Leatherman eller Victorinox? Han vil garantert få bruk for en, og de varer livet ut! :)

Tror han har tre Leatherman :P Verktøy er egentlig generelt bare å glemme kjenner jeg nå, for han har så kvalmt mye at jeg vet ikke hva jeg skulle kjøpt en gang.

Kjøp bits-sett :) eller gavekort.

Gavekort er så kjeeeedelig..:P

Ullvang rav eller en annen god ullgenser, en mann som liker friluft får aldri en ullgenser for mye!

Anonymous poster hash: fb4dc...a5a

JA! GOD IDÉ!

Ser ut som om det blir en ullgenser folkens, hvis ikke jeg finner et abonnement på et sykt spennende blad. Tusen takk for gode tips alle sammen! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...