Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere uheldige opplevelser hos ulike frisører tidligere, noe som har gitt meg en mild frisør-skrekk. Jeg har én frisør som jeg er fornøyd med, men hun er dessverre helt fullbooket før jul.
Ber derfor dere om råd om gode frisører i Oslo. Jeg er mer opptatt av resultatet enn av pris, men det er jo klart et pluss om den ikke lopper meg helt.
Jeg skal ikke ha noen voldsomme forandringer nå, bare stripe (eller evt farge) ettervekst og klippe etpar cm av tuppene. Ønsker en frisør som kan komme med tilbakemeldinger på det jeg ønsker, og sammen med meg finner en farge og frisyre som passer meg!

Håper dere kan hjelpe meg, jeg er lei av å gå ut fra frisøren og føle meg stygg! :sinnatagg:

Fortsetter under...

Jeg har hatt flere uheldige opplevelser hos ulike frisører tidligere, noe som har gitt meg en mild frisør-skrekk. Jeg har én frisør som jeg er fornøyd med, men hun er dessverre helt fullbooket før jul.

Ber derfor dere om råd om gode frisører i Oslo. Jeg er mer opptatt av resultatet enn av pris, men det er jo klart et pluss om den ikke lopper meg helt.

Jeg skal ikke ha noen voldsomme forandringer nå, bare stripe (eller evt farge) ettervekst og klippe etpar cm av tuppene. Ønsker en frisør som kan komme med tilbakemeldinger på det jeg ønsker, og sammen med meg finner en farge og frisyre som passer meg!

Håper dere kan hjelpe meg, jeg er lei av å gå ut fra frisøren og føle meg stygg! :sinnatagg:

Jeg går hit, og har vært strålende fornøyd hver gang. Det er først etter jeg har startet på denne salongen at jeg alltid lar frisøren få frie tøyler hver gang siden jeg alltid kommer ut fornøyd. Jeg tør ikke love at de har ledig time før jul, men de strekker seg langt (i fjor holdt de blant annet åpent søndag 23/12). Du kan også lese andre omtaler av salongen her.

Anonymous poster hash: 121e3...7d9

Jeg går til Ann-Christin nilsen, hun frisøren som er med på Trinny og susannah oppdrag Norge. Synes hun var så fink på tv og har vært godt fornøyd med henne, hun ser med det samme hva du trenger. Holder til på Adam og eva i strøget. Men hun er dyr da, hun er art director eller hva det heter.

Hendrix hair er også bra, og de har ganske rimelige priser til tross for at fotballfrue og andre kjente går der

Anonymous poster hash: 27a34...f33

Var hos Hendrix på Majorstuen i dag, kan absolutt ikke anbefale å gå dit. Ble veldig misfornøyd med fargen, og da jeg prøvde å si det til frisøren ble hun sur og nektet å prøve å rette det opp. Prøvde også å ta kontakt med eier av salongen og han mente at ettersom vi var kommet til enighet om fargen hadde jeg ikke mulighet til å klage. Møter derfor julebordssesongen med en forferdelig stygg frisyre.

Jeg ville heller ikke tatt sjansen på å gå til Hendrix Hair etter å ha lest disse to bloggpostene:

http://lostinaspotlessmind.com/2012/06/hendrix-hair-oslo/#.UqDU0uIuuy0

http://bluejeanbruises.com/2012/07/10/bad-hair-day/

Anonymous poster hash: 14853...e36
  • Liker 1

Annonse

Var hos Hendrix på Majorstuen i dag, kan absolutt ikke anbefale å gå dit. Ble veldig misfornøyd med fargen, og da jeg prøvde å si det til frisøren ble hun sur og nektet å prøve å rette det opp. Prøvde også å ta kontakt med eier av salongen og han mente at ettersom vi var kommet til enighet om fargen hadde jeg ikke mulighet til å klage. Møter derfor julebordssesongen med en forferdelig stygg frisyre.

Jeg var også utrolig misfornøyd etter å ha vært hos Hendrix. Klippen var veldig uflatterende og ikke det jeg ba om i det hele tatt. I tillegg var det skjevt bak og han ble sur når han måtte rette og sa hele tiden at det ikke var skjevt. At det var skjevt var det første frisøren jeg gikk til rett etterpå, kommenterte.

Anonymous poster hash: e2edd...553

Jeg ville heller ikke tatt sjansen på å gå til Hendrix Hair etter å ha lest disse to bloggpostene:

http://lostinaspotlessmind.com/2012/06/hendrix-hair-oslo/#.UqDU0uIuuy0

http://bluejeanbruises.com/2012/07/10/bad-hair-day/

:sjokkert: Er det mulig. Man skulle jo tro at man kunne forvente bedre service enn som så... Har lest at blant annet Nette Nestea bruker Hendrix hair, men hun er vel kanskje en vip-kunde der....

:sjokkert: Er det mulig. Man skulle jo tro at man kunne forvente bedre service enn som så... Har lest at blant annet Nette Nestea bruker Hendrix hair, men hun er vel kanskje en vip-kunde der....

Hun er vel sponset av dem, akkurat som fotballfrue og flere andre bloggere. Tror det gode ryktet de har er noe som kun er kjøpt og betalt av dem selv gjennom sponsing av bloggere.

• Liker 1

Hun er vel sponset av dem, akkurat som fotballfrue og flere andre bloggere. Tror det gode ryktet de har er noe som kun er kjøpt og betalt av dem selv gjennom sponsing av bloggere.

Det er inntrykket jeg har også. Tror bloggere og "vanlige folk" får HELT forskjellig behandling i den salongen.

Annonse

Fikk anbefalt "På håret" på Grünerløkka av en venninne, men det er jo tydelig at man bør høre mer enn bare én tilbakemelding. Noen som har erfaring med disse frisørene?

Det jeg pleier å gjøre før jeg skal teste et nytt sted er å gå inn på anbefalt.no og søke opp bedriften. Om de har endel (over 10 kanskje) anbefalinger og en totalscore på over 4,5 (av 5) så antar jeg at det stemmer at de er flinke.

• Liker 2

Det jeg pleier å gjøre før jeg skal teste et nytt sted er å gå inn på anbefalt.no og søke opp bedriften. Om de har endel (over 10 kanskje) anbefalinger og en totalscore på over 4,5 (av 5) så antar jeg at det stemmer at de er flinke.

Synes dette er et meget godt råd! Jeg gjør akkurat det samme, og blir stort sett fornøyd.

Har dessverre gått på en smell en gang, til tross for at jeg hadde undersøkt salongen på vibb.no og anbefalt.no. Jeg vil derfor legge til; sjekk hvor mange anmeldelser brukerne som omtaler salongen har lagt igjen tidligere. Dersom brukeren bare har én anmeldelse, kan det godt være at salongen har opprettet fiktive brukere for å dra opp omdømmet sitt.

Selv har jeg vært fornøyd med White Studio i Oslo, men neste gang jeg skal klippe meg har jeg bestemt meg for å prøve Balanzera på Grünerløkka. Det er en økologisk frisør med en generøs studentrabatt - perfekt for meg! :)

• Liker 1

Synes dette er et meget godt råd! Jeg gjør akkurat det samme, og blir stort sett fornøyd.

Har dessverre gått på en smell en gang, til tross for at jeg hadde undersøkt salongen på vibb.no og anbefalt.no. Jeg vil derfor legge til; sjekk hvor mange anmeldelser brukerne som omtaler salongen har lagt igjen tidligere. Dersom brukeren bare har én anmeldelse, kan det godt være at salongen har opprettet fiktive brukere for å dra opp omdømmet sitt.

Selv har jeg vært fornøyd med White Studio i Oslo, men neste gang jeg skal klippe meg har jeg bestemt meg for å prøve Balanzera på Grünerløkka. Det er en økologisk frisør med en generøs studentrabatt - perfekt for meg! :)

Ja, det med antallet anmeldelser er greit å ta med i betraktningen på vibb.no. Ser dessverre ikke det på anbefalt.no, men der sjekker jeg heller om det har kommet mange gode anmeldelser over en lang periode.

Jeg hadde lest endel bra om en neglesalong på flere blogger. En anmelder ga de terningkast 1. Samme dag og dagen etter kom det hele 11 anmeldelser med brukere med kun denne anmeldelsen som ga terningkast 6. Bestemte meg raskt for å droppe den salongen.

• Liker 2
Annonse

Balanzera ser spennende ut, så de skal jeg teste om min frisør en gang skulle slutte eller flytte langt bort fra Oslo - noe jeg forsåvidt håper aldri skjer. Ser de har samme pris som jeg betaler nå på klipp, men er endel dyrere på farge (nå spiller forsåvidt ikke det så stor rolle om resultatet blir bra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...