AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Hvordan klarer dere dere etter bruddet? Hva er dine beste råd for å komme seg gjennom den tunge tiden? Og hvordan er samarbeidet med mannen om dere har barn sammen? Anonymous poster hash: 9f77a...e54
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag! Anonymous poster hash: 6d34e...29b 1
Gjest Grapefrukt Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag! Anonymous poster hash: 6d34e...29b Det er seriøst det værste jeg har hørt! Hvor i all verden fant du dette oppkastet av en søppelskit? Stakkars deg og stakkars barn! Noen mennesker altså.. Endret 2. desember 2013 av Grapefrukt 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag! Anonymous poster hash: 6d34e...29b Å fy fadern, det er for jævlig gjort! Du må være en god mor og ta vare på barnet ditt, for faren kommer alltid til å svikte barnet sitt. Anonymous poster hash: 9f77a...e54 1
Gjest TheRighteous Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag! Anonymous poster hash: 6d34e...29b Åh, det der gjorde vondt å lese altså.. Fatter ikke at det går an. For en fyr, helt forjævlig! Uff. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag! Anonymous poster hash: 6d34e...29b Dette var vondt å lese.. For en idiot! Klem Anonymous poster hash: bf2ae...b92 1
Adhara Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Tråden er ryddet for innlegg som forherliger voldsbruk. Irrlys, mod.
flinkeceline Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 Det oppleves tungt å bli dumpet til fordel for en annen. Til gjengjeld oppleves det sterkere å komme tilbake igjen. Å reise seg på sine egne to ben og vandre videre ut over livets vei. Styrken kommer kun gjennom prøvelser, og gjennom prøvelser kommer bedringen. Ingenting er mer givende, mener jeg. En erfaring rikere og noen par dl's blod tynnere.
Kattugla Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 Ble forlatt da babyen var 6 måneder. Da kom det frem at han hadde hatt en elskerinne i nesten 1 år og hun var blitt gravid. Han dro og flyttet rett inn til henne. Han har hatt samvær 2 ganger, men etter at den nye babyen kom er vårt barn verken interessant eller velkommen. Barnet har ikke sett sin far på over 2 år Jeg er over ham, men jeg gråter ofte på vegne av barnet som savner sin pappa og som lurer på hva h*n gjorde galt siden pappa ikke vil mer. Nesten en absurd situasjon.... Og så har han frekkhetens nådegave med å sutre på Facebook over at han må betale barnebidrag!Anonymous poster hash: 6d34e...29b For en nasty fyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå