Erica❤ Skrevet 7. desember 2013 #21 Skrevet 7. desember 2013 Jeg løper bare inne, men datteren min på 13 løper ute. Hun bruker en jakke med refleks stoff(?) tror den er fra nike.
Frk. Belle Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 Denne refleksvesten bruker jeg Har sett noen som bruker en slik: http://www.getinspired.no/asics-refleksvest.html den er ihvefall vedlig liten og nett..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #23 Skrevet 9. desember 2013 Denne refleksvesten bruker jeg Har sett noen som bruker en slik: http://www.getinspired.no/asics-refleksvest.html den er ihvefall vedlig liten og nett.. Se der ja. Den fra Craft virket bra. En slik må jeg ønske meg til jul. Anonymous poster hash: 7eb22...6b2
Wilmus Skrevet 11. desember 2013 #24 Skrevet 11. desember 2013 Kjøpte refleksvest på europris faktisk, liten og nett greie:) også har jeg refleks på bein og armer+ hodelykt, og bikkja har tefleksvest .. Ser ut som et tivoli sikkert, men jeg må løpe et stykke på landevei i 80 sone.. føler meg ikke akkuratt høy i hatten. Husker så godt mørkekjøringsdemonstrasjonen til førerkortet. Fra helt bekmørkt til plustelig læreren tok opp refleksen fra lomma 100 m unna. En bil bruker ikke mange sek på 100 m i 80 sona gett.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #25 Skrevet 11. desember 2013 Jeg kjører ofte bil på landevei like utenfor Oslo. Det er helt sinnsykt hvor mange, som løper, sykler og går på rulleski, uten reflekser. Jeg har holdt på å kjøre på folk der, selv om jeg kjører sakte. Jeg hater å kjøre bil der. Livredd for at det skal skje en ulykke. Da ser jeg heller ut som et tivoli på tur Fant meg en mindre refleksvest nå, så da er det bare å begynne å løpe igjen. Anonymous poster hash: 7eb22...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå