Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags reflekser har dere på, når dere løper ute nå?

Jeg hadde et bandolær og det var ok. Men den er borte, så må finne nye refleker. Ser for meg at refleksvestene blir for store og i veien. Liker disse wrap-båndene også, men kan ikke se for meg at de er noe gode å løpe med om jeg skal ha de rundt legga :P

Ikke vil jeg bli påkjørt heller.

Anonymous poster hash: 7eb22...6b2
Skrevet

Refleksvest er null problem.

Anonymous poster hash: d3079...99b
  • Liker 2
Skrevet

Da får jeg finne meg en i en mindre størrelse, for den jeg har er som en diger kjole.

Skrevet

Bruker en liten refleksvest fra Gjensidige, perfekt joggestørrelse! Ikke stor eller i veien i det hele tatt :)

Skrevet

Finnes refleks du kan teipe på klærne dine da..

Gjest bustyvel
Skrevet

Ingenting

Håper for din skyld du bare løper når det er lyst! Egoistiske idioter som ikke bruker refleks i mørket er ikke jeg mye blid på.

Jeg bruker refleksvest :)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Håper for din skyld du bare løper når det er lyst! Egoistiske idioter som ikke bruker refleks i mørket er ikke jeg mye blid på.

Jogget når det er mørkt, men eg jogger eit sted der det ikkje er biler -_-

Skrevet

Ingenting

Da løper du ant inne på en mølle? Du bør i hvert fall ikke løpe ute. Om du da ikke vil gjøre en billist om til en ufrivelig morder.

Skrevet

Hun er 14 år eller no. Flaut å bruke refleksvest i den alderen vetdu :fnise:

Anonymous poster hash: b8cad...dcd

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg skreiv jo at eg løper der det ikkje er biler da, trenger vel ikkje vest da -_-

Hun er 14 år eller no. Flaut å bruke refleksvest i den alderen vetdu :fnise:

Skrevet

Da løper du ant inne på en mølle? Du bør i hvert fall ikke løpe ute. Om du da ikke vil gjøre en billist om til en ufrivelig morder.

Overdriver du ikke litt nå?

Jeg trener inne, men som de fleste andre, går jeg ute om kvelden uten refleks.

Faren for å bli påkjørt øker ikke så veldig mye mer når du løper, enn når du går.

Anonymous poster hash: eeccd...b81

Skrevet

Det finnes refleksvester som ikke er så store. Stikk innom en sporsbutikk, så finner du nok :) (Hurra for at du bruker refleks, forresten!)

Skrevet

Overdriver du ikke litt nå?

Jeg trener inne, men som de fleste andre, går jeg ute om kvelden uten refleks.

Faren for å bli påkjørt øker ikke så veldig mye mer når du løper, enn når du går.

Anonymous poster hash: eeccd...b81

Bruk refleks - alltid. Spiller ingen rolle om du går eller løper. Eneste er at refleksen ikke bør være i veien når man løper. Så nå skal jeg finne en mindre refleksvest enn de jeg har nå.

Det er en selvfølge at jeg bruker refleks. Jeg har sett nok av folk bli påkjørt pga mangel på refleksbruk. Sett langt flere nestenulykker pga dette også. Senest i forrige uke, så jeg en jente, som var ute å jogget i helt sorte klær, brase inn i en bil. Hun trodde sikkert bilen så henne, så hun langa ut i gata og løp rett på bilen, som selvfølgelig ikke hadde stoppet. Uka før der igjen ble en jente påkjørt like ved. Ingen refleks på henne heller gitt... hun fikk skikkelig juling av bilen.

Annonse
Skrevet

Refleksvest. Er så fornøyd når folk har nok med refleks på seg.

Selv ser jeg nå veldig godt at bilister ser meg og tar hensyn der jeg løper rundt som et lite juletre.

Anonymous poster hash: 73109...b22

• Liker 3
Skrevet

beklager, jeg så ikke det før etter jeg hadde postet innlegget :)

Skrevet

Bruker refleksvest. Ikke de store slaskete, men en ordentlig vest man lukker med glidelås. Bruker i tillegg hodelykt også :-)

Skrevet

Bruker også refleksvest, litt stor, men plager meg ikke.

Skrevet

Bruker refleksvest

Og et bånd rundt ankelen. Merker ikke til vesten i det hel tatt når jeg løper, da den sitter godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...