AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Får den aldri fred? Jeg har i det siste slitet med kviser som er ganske lik hudorme,når jeg presser de ut så kommer det ut hvit og ganske hardt talg. Har det mest på kinnene og panna.kvisene er ganske så små,men mye talg inni. Jeg bruker md formulations rens, peeling, glycare lotion og en hud krem fra declor for fet hud. Jeg har også brukt en foundation fra apoteket la rohe posey toleraine eller noe sånt, det fyår at den ikke tetter porene, men føler at det er pga den jeg har fått tette porer? Jeg har ganske fet hud med akne( ikke så mye nå) bare disse kvisene. De forsvinner heller ikke før jeg popper de ut. Hva kommer de av? Kan det være denne foundation fra apotek som tetter porene?Anonymous poster hash: 8b152...fa4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Dropp foundation. Anonymous poster hash: b6793...e1a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Jeg må jo bruke noe huden er det masse arr på fra før av.Anonymous poster hash: 8b152...fa4
Ferny Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Jeg må jo bruke noe huden er det masse arr på fra før av.Anonymous poster hash: 8b152...fa4 Bruk mineralpudder.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes forresten serumet til MD er mye bedre enn glycare lotion. Foundation bruker jeg så lite så har ikke noe å anbefale der, men bruk det uansett så lite som mulig. Når du kommer hjem for ettermiddagen og ikke skal ut igjen, rens det bort med en gang! Anonymous poster hash: b6793...e1a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Jeg synes forresten serumet til MD er mye bedre enn glycare lotion. Foundation bruker jeg så lite så har ikke noe å anbefale der, men bruk det uansett så lite som mulig. Når du kommer hjem for ettermiddagen og ikke skal ut igjen, rens det bort med en gang! Anonymous poster hash: b6793...e1a jeg har prøvd serum også liker glycare bedre siden jeg har veldi veldig fet hud. Hjalp mye på hudormene på haken og nesen er borte. Nå er det disse på kinnene og panna. Mistenker denne foundation jeg leste at mange som bruker den fikk utbrudd.Anonymous poster hash: 8b152...fa4
heiduderborte Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Kviser er noe dritt! glad jeg er kvitt den dritten nå. Kan komme til konklusjon om at ingen ting hjelper, uten om at tiden leger alle sår. Eneste som hjalp meg litt var å ha et sunt kosthold, og ikke bruke sminke (hudsminke), og om sommeren så tok solen av en del.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Det virker sannsynlig at det er den som er synderen, ja. Er det den som er flytende eller den i fastpudder form? Anonymous poster hash: b6793...e1a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Det virker sannsynlig at det er den som er synderen, ja. Er det den som er flytende eller den i fastpudder form? Anonymous poster hash: b6793...e1a Den flytende. Porene blir liksom tilstoppet og danner denne talgen. Den dekker så bra derfor jeg likte den så godt,men skal prøve å kutte den ut bruke mineral sminke.Anonymous poster hash: 8b152...fa4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Kviser er noe dritt! glad jeg er kvitt den dritten nå. Kan komme til konklusjon om at ingen ting hjelper, uten om at tiden leger alle sår. Eneste som hjalp meg litt var å ha et sunt kosthold, og ikke bruke sminke (hudsminke), og om sommeren så tok solen av en del. jeg er 29 snart dette tar jo aldri slutt.Anonymous poster hash: 8b152...fa4
heiduderborte Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 jeg er 29 snart dette tar jo aldri slutt.Anonymous poster hash: 8b152...fa4 Å gud, så slitsomt! da må jeg bare si at det jeg informerte om ikke gjeldte alle. Da ville jeg ha oppsøkt lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå