AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så fortvila over meg selv. Kjæresten igjennom 1 år presterte å forlate meg for en annen dame, dette skjedde i mai. Han dumpa meg på en svært brutal måte via skype rett før 17.mai, en dag vi i grunnen hadde lagt felles planer på. Vi har aldri hatt en skikkelig samtale etter dette, plutselig var det bare stopp. Min 17.mai var av den grunn ikke så vellykket i år. Jeg var knust i starten, gråt i ett sett,mista matlysten, og hadde det helt forferdelig innvendig. Etterhvert som tiden har gått har jeg blitt sterkere. Sommeren ble til slutt fin. Høsten kom, og det har vært noen småtøffe perioder innimellom med mye tenking, men det har generelt sett gått fint. Vi har aldri pratet sammen face to face i etterkant, men har støtt på ham et par ganger ettersom vi ikke bor så langt fra hverandre. I dag var jeg på cafe med ei venninne, og gjett hvem som kommer inn på kafeen hånd i hånd, jo nemlig han og hu nye jenta. Jeg ble paff, vondt i magen +++. Kom hjem nå og fikk et skikkelig sammenbrudd. Nå bare gråter jeg så det spruter, klarer ikke slutte, har vondt i magen og er helt knust igjen.. Har aldri fått et unnskyld, og føler meg skikkelig tråkket på. Jeg prøver å virke som jeg ikke bryr meg, men innerst inne har jeg det jo utrolig kjipt. Det som er kjipest, er at jeg trodde jeg var ferdig med det. Har ikke grått på 3 måneder, men plutselig kommer tankene snikende igjen, jeg som trodde jeg var ferdig.. Jeg vet at det ikke finnes noen kur for dette, men blir bare så oppgitt av at jeg ikke klarer å komme meg skikkelig videre, selv etter så lang tid. Noen i samme situasjon? Råd? Jeg trenger virkelig noen råd nå... Hvorfor oppfører noen menn seg slik etter et brudd? Altså så kaldt? vi er forøvrig 25 år begge to. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 53cc2...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå