Gå til innhold

Katt reagerer på sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om dette er normalt :) Hver gang jeg har sex (ikke at det skjer så ofte,men) så blir katten min så glad! Hun hopper opp i senga og ruller rundt, er det spermflekker på sengetøyet så ligger hun oppå det i timesvis. Hun er alltid kosete, men helt ekstrem hvis jeg har hatt samkvem.

Flere som har merket dette? Skjønner katter når mennesker har samkvem?

Anonymous poster hash: a9107...4c7
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Jeg pleier å stenge kattene ute fra soverommet når jeg har sex. Det har vel hendt en gang at ene katten fikk med seg siste del av hankypankyen men da så den mest bare forskremt ut.

Anonymous poster hash: 562a2...94d
  • Liker 2
Skrevet

Hm kanskje jeg bare har en veldig kinky katt som elsker lukten av sperm :) Jeg pleier å hive henne ut om jeg skal ha samleie, men hun får opp dører... Da sitter hun i vinduskarmen og ser på, og maler for harde livet.

• Liker 1
Skrevet

Hm kanskje jeg bare har en veldig kinky katt som elsker lukten av sperm :) Jeg pleier å hive henne ut om jeg skal ha samleie, men hun får opp dører... Da sitter hun i vinduskarmen og ser på, og maler for harde livet.

For det første hadde jeg ikke klart å ha sex med en malende katt i vinduet som stirret på meg, og for det andre hadde jeg ikke tillatt katten å rulle i spermflekken etterpå.

• Liker 17
Skrevet

For det første hadde jeg ikke klart å ha sex med en malende katt i vinduet som stirret på meg, og for det andre hadde jeg ikke tillatt katten å rulle i spermflekken etterpå.

Men hun blir så glad!

• Liker 4
Skrevet

:laugh:

Anonymous poster hash: ff1e1...f55
  • Liker 4
Skrevet

Men hun blir så glad!

Jeg har på følelsen at den som har størst glede av dette er du :fnise: Merkelig fetisj å like malende katter som ruller seg i sperm! :ler: Whatever floats your boat!

• Liker 4
Skrevet

Haha, jeg ble av en eller annen grunn skikkelig glad av å lese dette!

Anonymous poster hash: b8762...039
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har på følelsen at den som har størst glede av dette er du :fnise: Merkelig fetisj å like malende katter som ruller seg i sperm! :ler: Whatever floats your boat!

Haha nei, jeg lover! Tar igjen døra (har skyvedyr til soverommet) men hun får den opp og da sitter hun og ser på at jeg har sex. Hun liker ikke menn heller, men de jeg har sex med får masse kos.. merkelig skapning :)

Skrevet

Trollololplpøpl

Anonymous poster hash: 4063b...a2e

Gjest Blubberella
Skrevet

Haha nei, jeg lover! Tar igjen døra (har skyvedyr til soverommet) men hun får den opp og da sitter hun og ser på at jeg har sex. Hun liker ikke menn heller, men de jeg har sex med får masse kos.. merkelig skapning :)

Er du klar over at katter kan bli kosete og male når de lider? De kan faktisk bruke maling og kosing som en måte å roe seg ned på og takle smerter på. Kanskje katten egentlig tenker noe ala "OMG!!!! MY EYES!!!"

:ler:

• Liker 8
Skrevet

Er du klar over at katter kan bli kosete og male når de lider? De kan faktisk bruke maling og kosing som en måte å roe seg ned på og takle smerter på. Kanskje katten egentlig tenker noe ala "OMG!!!! MY EYES!!!"

:ler:

Haha tror du det? Vanligvis gjemmer hun seg under sofaen når hun er redd, og spesielt hvis det er andre enn meg tilstede. Men har jeg sengebesøk så blir hun fryktelig nysgjerrig. Venninna mi mente at katten kanskje luktet noen hormoner som hun likte..

Skjønner katter hva som foregår tror dere?

Skrevet (endret)

Min katt fikk litt sperm på snuten en gang, men det var etter et runk da. Og så hadde jeg og en ex en hund som ble veldig kåt når vi hadde sex. Jukka oss på beina og sånn mens vi holdt på. Så på sett og vis har jeg hatt trekant.

Endret av Trapp
  • Liker 2
Skrevet

Min katt fikk litt sperm på snuten en gang, men det var etter et runk da. Og så hadde jeg og en ex en hund som ble veldig kåt når vi hadde sex. Jukka oss på beina og sånn mens vi holdt på. Så på sett og vis har jeg hatt trekant.

Jukking er oftest en form for stress. Tipper det er forklaringen i denne saken. Den visste rett og slett ikke hva som foregikk, og hvordan den skulle forholde seg til dette.

Anonymous poster hash: 54a31...12e

• Liker 2
Skrevet

Når katter eller dyr generelt lukter sperm, skjønner de hva det er?

Skrevet

Nei tror TS snakker sant, vår katt sitter og glor , en gang satte han klørne i ræva på mannen min mens vi hadde oss:)

Anonymous poster hash: 14020...17b
  • Liker 3
Skrevet

Hahahahaha, dagnes!!! Ser det for meg, et par i heftig omfavnelse og en spinnvill katt som smyger seg rundt og maler det den er god for :)

Anonymous poster hash: eb4d3...a9c
  • Liker 1
Skrevet

Trekant med en katt. :skratte:

Anonymous poster hash: d6074...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...