AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Hei er det noen her som har erfaring med Onecall abonnement, jeg har et abonnement på 199,-, men fikk betale i faktura 848,- fordi jeg ringte til sånn s-nummer som banker og sånt!! Men hva skal jeg gjøre da? Jeg trenger mobilen kun for jobb (ringe baker osv.. ikke for å ringe venner og sånt!! 848,- kr er jo litt for mye Takk på forhånd Anonymous poster hash: b7184...72b
Zzyzx Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Hvis du er ansatt et sted så bør bedriften dekke mobilbruken din. Det finnes andre operatører som er en del billigere på å ringe til spesialnummer. 1
Zess Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Har et av disse billigste aboene fra Onecall og synes det er helt greit, men det de tjener penger på er nettopp situasjoner der du overskrider din hverdagslige bruk. For eksempel har jeg fått de verste regningene fra dem når jeg har vært på ferie og surfet for mye på 3G. Så mitt inntrykk er at folk som bruker telefonen mer enn meg i hvert fall ikke burde ha de billigste abonnementene hos Onecall, de dekker ikke nok av bruken. Selv pleier jeg ikke ringe banken, bruker bare nett og sender sms for å sjekke kontoen, og det er i hvert fall ikke dyrt. Endret 3. desember 2013 av Zess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå