Gå til innhold

Så mange valg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og så få knagger å henge de på.....enda!!!

Bryllupet kjennes jo en evighet unna.... Selv om det er i juni :|

Jeg har ikke kjøpt kjole..... Og frisyre og blomster kommer jo litt ann på kjolen.....

Jeg har ikke bestemt mat.... For det kommer jo litt ann på hvem som skal lage den.... Og hvordan bestemmer man seg for det liksom???? Jiiises.....

Og når jeg ikke vet mat, kan jeg heller ikke begynne å kjøpe inn vin.....

Jeg vet ikke hvordan jeg vil pynte lokalet enda...... Og da kan jeg jo heller ikke begynne å kjøpe inn.....

HJÆÆÆÆÆÆLP!?!?!

Jeg ser på instagram, pinterest, google og bryllupsforum daglig for inspirasjon..... Og det er såååå mye som frister!!!

*hjertesukk fra ei som innser at dette er luksusproblemer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha begynt med kjolen. Jeg ventet til siste liten med å se på kjole og fikk beskjed i butikken at det er normalt med 6-8 mnd leveringstid. Heldigvis fikk jeg leid meg en kjole jeg var veldig fornøyd med så det ordnet seg.

Hvilke alternativer har du til hvem som skal lage mat da? Skal du ha catering, eller tenker du å få noen i familien å lage? Da vi skulle ha bryllupskake gikk vi til en baker vi hadde fått anbefalt og da fikk vi med oss gratis smaksprøver. Har du ingen idè om hva du har lyst til å spise? Dette kan du jo diskutere med forloveden også Dere er jo to som skal gifte dere så du er ikke helt alene :)

Lykke til!

Skrevet

Hehe! Vi skal ha noen til å lage mat, ikke familie! Maten betyr SÅ mye for meg, at det er nesten det vanskeligste..... Aller helst ville jeg harr flying cullinary curcuise, eller tom viktor gausdal til å komme å lage mat.... Men det spørs om ikke mannen får bakoversveis da *ler*

Jo altså, han er definitivt med å bestemmer, men han kan ikke få "frie tøyler" det blir alt for mange valg.... Han må få noen alternativer å velge mellom......! Og han sier "så lenge jeg får gifte meg med deg , så spiller det ingen rolle...vi kan godt grille pølser for min del...... Og om det er lilla eller rosa servietter er heller liksom ikke så farlig" så han er jo søt og da.....

Problemet mitt er vel nesten at jeg ikke vet hvilken ende jeg kal begynne i..... Men kjole blir det iløpet av januar iallefall...... Og da må innbydelsene ut også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...