Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Superman på TVN.

Så skriver Chloe noe under pseudonymet Lois Lane.

Da blir jeg forvirra... :roll:

Hvem er det?! :klø:

Er ikke det kjæresten til Superman, da...??!! :klø:

Eller er det Lana??!! :klø:

Hjelp en med et ikke så viktig, men veldig ineressant (...for meg, da... :wink: ) spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chloe sa hun brukte kusinen sitt navn som pseudonym, så nå er det nok ikke lenge før Lois Lane dukker opp i serien.

Skrevet

Ja, så det er ikke Lana som bytter navn??!! :wink:

Blir rart at det "nære" forholdet og gjensidige forelskelsen

mellom Clark og Lana skal overgås av et annet kvinnemenneske... :klø:

Blir spennende å følge med... :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Lana Lang var forelsket i superboy og venn av Clark Kent som liten. I voksenlivet er hun en av Supermanns bestevenner. Lana har også en fortid (smallvillesk framtid) fra Daily Planet som Clark Kent starter å jobbe i i Metropolis. I Daily Planet treffer han for første gang på Loise Lane. Lana Lang er Loise sin erkerival i jakten på Supermann.

Ja, så det er ikke Lana som bytter navn??!! :wink:

Blir rart at det "nære" forholdet og gjensidige forelskelsen

mellom Clark og Lana skal overgås av et annet kvinnemenneske... :klø:

Blir spennende å følge med... :wink:

Gjest Elenath
Skrevet

Prøvde å gå inn på hjemmesidene for å finne ut av dette navnegreiene. Hvem er egentlig Louis Lane. Fant ikke ut noe, for de har ikke kommet så mye lengre en oss i USA. I et diskusjonsforum var det mange som trodde at Chloe kom til å ende opp som Louis Lane, skuespilleren er faktisk observert med mørkt hår. Jeg håper ikke at hun er Louis, hadde vært gøy med litt nye annsikter nå.

Gjest TomKrus
Skrevet
Prøvde å gå inn på hjemmesidene for å finne ut av dette navnegreiene. Hvem er egentlig Louis Lane. Fant ikke ut noe' date=' for de har ikke kommet så mye lengre en oss i USA. I et diskusjonsforum var det mange som trodde at Chloe kom til å ende opp som Louis Lane, skuespilleren er faktisk observert med mørkt hår. Jeg håper ikke at hun er Louis, hadde vært gøy med litt nye annsikter nå.[/quote']

Supermann er ikke en ny greie som kom med Smallville :) Så jeg anbefaler deg å søke på "superman Loise Lane" på google. Du vil nok få all informasjonen du trenger der.

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg vet at det ikke er en ny greie :roll: men om de vil skrive om historien litt så gjør de vel kanskje det :wink:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg har foreløpig hendene fulle med deilige Supermann, kan hende jeg dukker opp når han blir sliten...

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...