Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I år har jeg lyst til å gi en liten gave til min stefar sammen med et brev. Han har betydd mye for meg, mye mer enn min egentlige far. Jeg har derfor lyst til å si dette med et personig brev, og en liten ting han kan ha som minner ham på at han er svært viktig for meg.

Men - jeg kommer ikke på så mye egentlig. Synd, men sant. Jeg har tenkt litt på slipsnål ol, men han er svært lite glad i å pynte seg.

Er det noen der ute som har noen gode ideer til en liten ting som kan gis bort, men som ikke er veldig dyr?

God jul! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et bilde av dere som du har rammet inn :) Du kan også skrive en hilsen bak bildet før du setter det i ramma.

Skrevet

Hei!

I år har jeg lyst til å gi en liten gave til min stefar sammen med et brev. Han har betydd mye for meg, mye mer enn min egentlige far. Jeg har derfor lyst til å si dette med et personig brev, og en liten ting han kan ha som minner ham på at han er svært viktig for meg.

Men - jeg kommer ikke på så mye egentlig. Synd, men sant. Jeg har tenkt litt på slipsnål ol, men han er svært lite glad i å pynte seg.

Er det noen der ute som har noen gode ideer til en liten ting som kan gis bort, men som ikke er veldig dyr?

God jul! :)

Tenk på noe dere har gjort sammen. Eller noe han har gjort for deg.

Var dere på fisketurer i barndommen? Gi han noe fiske-relatert. Leste han høyt? En bok som har betydd mye med en personlig påskrift. Matlaging? Foto? Fotball? Turer? Hva liker denne mannen å gjøre og hva liker dere to å gjøre sammen?

En ide er også en fotobok med minner.

Anonymous poster hash: a6831...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...