illywhack Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Hei! I år har jeg lyst til å gi en liten gave til min stefar sammen med et brev. Han har betydd mye for meg, mye mer enn min egentlige far. Jeg har derfor lyst til å si dette med et personig brev, og en liten ting han kan ha som minner ham på at han er svært viktig for meg. Men - jeg kommer ikke på så mye egentlig. Synd, men sant. Jeg har tenkt litt på slipsnål ol, men han er svært lite glad i å pynte seg. Er det noen der ute som har noen gode ideer til en liten ting som kan gis bort, men som ikke er veldig dyr? God jul!
Poserose Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Et bilde av dere som du har rammet inn Du kan også skrive en hilsen bak bildet før du setter det i ramma.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Hei! I år har jeg lyst til å gi en liten gave til min stefar sammen med et brev. Han har betydd mye for meg, mye mer enn min egentlige far. Jeg har derfor lyst til å si dette med et personig brev, og en liten ting han kan ha som minner ham på at han er svært viktig for meg. Men - jeg kommer ikke på så mye egentlig. Synd, men sant. Jeg har tenkt litt på slipsnål ol, men han er svært lite glad i å pynte seg. Er det noen der ute som har noen gode ideer til en liten ting som kan gis bort, men som ikke er veldig dyr? God jul! Tenk på noe dere har gjort sammen. Eller noe han har gjort for deg. Var dere på fisketurer i barndommen? Gi han noe fiske-relatert. Leste han høyt? En bok som har betydd mye med en personlig påskrift. Matlaging? Foto? Fotball? Turer? Hva liker denne mannen å gjøre og hva liker dere to å gjøre sammen? En ide er også en fotobok med minner. Anonymous poster hash: a6831...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå